نسخه چاپی

باز هم بي تدبيري دولت

بی‌ تدبیری دولت كره را نایاب و گران كرد

عضو كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با انتقاد از تصمیمیات عجولانه دولت و نبود مدیریت كارآمد در دستگاه های اجرایی گفت: كم شدن روغن نباتی و نبود كره در بازار نتیجه نبود یك تصمیم گیری واحد در خصوص قیمت ها بوده كه پای دلالان را باز كرده است.

به گزار نما به نقل از خانه ملت با ناکارآمد خواندن تیم اقتصادی دولت، افزود: حذف ارز مرجع از کالاهای اساسی مردم و بازگشت دوباره آن به سبد کالای مردم نشان از سردرگمی دولت از تصمیمات خود است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اقدامات دور از قانون دولت در چند ماه اخیر دست دلالان و سودجویان را در بازار باز کرده و آنان را برای هر تغییری در قیمت ها توانمند ساخته، تصریح کرد: اعلام یک باره حذف ارز مرجع از کالاهای اساسی به پول دار شدن محتکران در نتیجه احتکار اقلام اساسی مردم منجر شد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با انتقاد از تصمیمیات عجولانه دولت و نبود مدیریت کارآمد در دستگاه های اجرایی گفت: کم شدن روغن نباتی و نبود کره در بازار نتیجه نبود یک تصمیم گیری واحد در خصوص قیمت ها بوده که پای دلالان را باز کرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این مطلب که با بازگشت ارز مرجع با کالاهای اساسی و واردات آن ها مشکلات موجود در بازار مرتفع می شود، تصریح کرد: پس رفع کمبود ها در بازار باید دولت نظارت خود را بر توزیع اقلام اساسی مردم چند برابر کند تا باز هم سودجویان از آب گل آلود ماهی نگیرند!

وی ادامه داد: اعتقاد بنده این است که تنظیم بازار باید در دست یک مرجع بوده و آن نیز مسئولیت خود را برعهده بگیرد و در صورت اهمال در وظایف خود آن مرجع نیز باید پاسخ گو باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد:وزارت صنعت، معدن و تجارت باید پاسخ گویی ناامنی موجود در بازار باشد و هرچه سریع تر برای برون رفت از معضلات موجود راه حلی پیدا کند

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...