نسخه چاپی

كاندیداهای شوراها چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت اجرایی اعلام كنند

عضو هیئت مركزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: كاندیداهای انتخابات شهر و روستا بعد از اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات شوراها در شهر یا روستای مورد نظر اعلام كنند و هیئت نظارت نیز نهایتا تا 10 روز فرصت دارد اعتراضات را بررسی و نتیجه نهایی را اعلام كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، منصور آرامي نماينده مردم بندر‌عباس، بندر خمير، قشم،حاجي‌آّباد و ابوموسي در مجلس در تشريح آخرين خبرها از اعلام فهرست تائيد صلاحيت‌شدگان انتخابات شوراها گفت: اسامي احراز صلاحيت‌شدگان انتخابات شوراهاي شهر و روستا ظرف 48 ساعت آينده اعلام خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال که قرار بود نتيجه بررسي صلاحيت نامزدهاي انتخابات شوراها امروز(شنبه) اعلام شود، تصريح كرد: به دليل اينکه کميته بازرسي هنوز درحال رسيدگي به پرونده نامزدهاي انتخابات شوراهاي شهر و روستا است، متاسفانه اين امر امکان‌پذير نشد.

عضو هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراها در پايان اظهارداشت: بعد از اعلام نتايج کانديداها چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هيئت اجرايي نظارت بر انتخابات شوراها در شهر يا روستاي مورد نظر اعلام کنند و هيئت نظارت نيز نهايتا تا 10 روز فرصت دارد اعتراضات را بررسي و نتيجه را اعلام کند.

۱۳۹۲/۲/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...