نسخه چاپی

حاشیه های تمرین امروز آبی‌پوشان

مدیرفنی و سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد داشتند كه محمد مایلی‌كهن سرمربی تیم پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، اولین تمرین استقلال پس از دیدار رفت مقابل الشباب امارات از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

* تمرین امروز آبی‌پوشان تحت تاثیر حضور بچه‌های مهد کودک امیرحسین صادقی، مدافع استقلال بود. صادقی که صاحب یک مهدکودک است گروهی از بچه‌های خردسال مهد خود را به تمرین استقلال آورده بود و با فراخواندن تک‌تک بازیکنان و امیر قلعه‌نویی از آنها درخواست می‌کرد تا با بچه‌های مهد کودک که به همراه مادران‌شان به محل تمرین آمده بودند، عکس یادگاری بگیرند.

حضور این بچه‌ها شور و نشاط خاصی به بازیکنان استقلال از جمله فرهاد مجیدی و جوادنکونام داده بود و آنها تا دقایقی با بچه‌های خردسال صحبت می‌کردند. جالب‌تر اینکه امیرمهدی، فرزند امیرحسین صادقی تک‌تک بازیکنان را به بچه‌های مهد معرفی می‌کرد! چند نفر از این کودکان نیز به سرمربی استقلال دسته‌گل اهدا کردند.

*‌ گروهی از بانوان که کلاس آموزشی رشته کریکت را در مجموعه ورزشی آزادی می‌گذراندند در تمرین آبی‌پوشان حضور یافتند و با امیرقلعه‌نویی سرمربی استقلال و برخی بازیکنان عکس یادگاری انداختند.

*‌ حنیف عمران‌زاده به دلیل برخی اتفاقات از جمله پاس نشدن چکش با ناراحتی در تمرین شرکت کرد و این ناراحتی تا پایان تمرین در چهره مدافع استقلال مشهود بود.

*‌ حسن اشجاری و حنیف عمران‌زاده با شماره 24 و با لباس‌های متفاوت از سایر بازیکنان تمرین کردند.

*‌ از ابتدای تمرین باد شدیدی در ورزشگاه آزادی می‌وزید که این مسئله تمرین آبی‌پوشان را تحت تاثیر قرار داده بود.

*‌ فرهاد مجیدی و ویسنته آرزه دقایقی به صورت خصوصی با یکدیگر صحبت کردند. همچنین فرهاد مجیدی به سمت حنیف عمران‌زاده رفت و دقایقی نیز با این بازیکن به صحبت پرداخت.

*‌ گروهی از هواداران استقلال که خود را از منطقه تهران‌پارس به تمرین استقلال رسانده بودند بنر بزرگی در زمین شماره 2 نصب کرده بودند که روی آن نوشته شده بود: «استقلال قهرمان می‌شه» و «قلعه‌نویی دوست داریم، ما هیچ جا تنهات نمی‌گذاریم».

* با توجه به جلسه امروز اعضای هیات مدیره پرسپولیس در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم برخی از بازیکنان استقلال درباره اینکه چه کسی سرمربی پرسپولیس می‌شود سئوالاتی را در این زمینه از خبرنگاران می‌پرسیدند.

*‌ بازیکنان اصلی مقابل الشباب امارات تمرینات سبکی را انجام دادند و در تمرینات گروهی به دستور کادر فنی شرکت نکردند.

* مجتبی جباری و پژمان منتظری دور زمین دویدند و فرهاد مجیدی زیر نظر حاج قاسم، مربی بدنساز استقلال تمرین اختصاصی انجام داد. سایر بازیکنان به تماشای تمرین دیگر بازیکنان پرداختند.

*‌ امیر قلعه‌نویی باوجود اینکه با لباس ورزشی به تمرین آمده بود تا پایان تمرین روی نیمکت نشست و نظاره‌گر تمرینات شاگردانش بود. ضمن اینکه منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی،‌ مهدی فنونی‌زاده و دکتر امین نوروزی کنار وی نشسته بودند.

*‌ حدود 100 هوادار استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند که تعدادی از آنها میان هواداران شیرینی پخش کردند.

*‌ در تمرین امروز استقلال ابتدا بازیکنان دور زمین دویدند و در ادامه در 3 گروه بازی آقاوسط انجام دادند. فوتبال درون تیمی در یک نیمه از زمین دیگر بخش تمرین آبی‌پوشان بود.

* امیر قلعه نویی به همراه منصور پورحیدری و دیگر اعضای تیم آنالیز استقلال در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با یکدیگر صحبت می‌کردند. آنها بر این عقیده بودند که محمد مایلی‌کهن سرمربی پرسپولیس می‌شود.

* مجید صالح با لباس شخصی به محل تمرین آمده بودند.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...