نسخه چاپی

نماينده مردم قزوين در مجلس:

دیدگاه‌های هاشمی با ولی‌فقیه متفاوت است / رفسنجانی توان اداره كشور را ندارد

عکس خبري -ديدگاه‌هاي هاشمي با ولي‌فقيه متفاوت است / رفسنجاني توان اداره کشور را ندارد

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینكه دیدگاه‌های هاشمی رفسنجانی در اداره كشور با مقام معظم رهبری متفاوت است، گفت: به نظرم چنین فردی با داشتن این اختلاف نظرها با ولایت‌ فقیه نمی‌تواند كشور را به نحو مطلوبی مدیریت كند.

به گزارش نما , حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه افکار و دیدگاه‌های هاشمی رفسنجانی در اداره کشور با مقام معظم رهبری متفاوت است، اظهار داشت: ایشان در بیشتر مسایل اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و اقتصادی با رهبر فرزانه انقلاب مخالف هستند که به نظر من چنین فردی با داشتن این اختلاف نظر با ولایت‌ فقیه نمی‌تواند کشور را به نحو مطلوبی مدیریت کند.

وی با بیان اینکه هر فردی می‌تواند آزادانه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری شرکت کند، ابراز داشت: افرادی باید در این دوره از انتخابات شرکت کنند که از قدرت جسمی و فکری بالایی برخوردار باشند تا بتوانند با تدبر، پویایی و تلاش کشور را مدیریت کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مسئولان نظام را به ساده‌زیستی و پرهیز از اشراف‌گری سفارش می‌کنند، متذکر شد: باید این مسئولان به رعایت این سفارش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانند در خدمت به مردم صادقانه عمل کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری شرکت کرده است، اذعان داشت: ایشان 80 سال سن دارند و به علت بیماری جلسه‌های مجمع تشخیص نظام را به سختی اداره می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی به علت کهولت سن نمی‌تواند در شرایط امروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را با مدیریت درست برطرف کند، اضافه کرد: به نظرم صلاح بود که ایشان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری شرکت نکند و در صحنه انتخابات حاضر نمی‌شدند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی برای اینکه دوباره خودش و خانواده‌اش در صحنه‌های مختلف کشور مقتدرانه حضور یابند در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری شرکت کرده‌ است تا بتواند جایگاه‌شان را در کشور مستحکم‌تر کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از احزاب سیاسی و اصلاح‌طلبان در فتنه 88 جایگاه سیاسی خودشان را در نظام از دست دادند، ابراز داشت: اکنون آنان امیدوار هستند که با آمدن هاشمی رفسنجانی بتوانند در صحنه‌های مختلف نظام حضور یابند و اختیارات حکومتی را به دست بگیرند.

حسینی اذعان داشت: اطرافیان هاشمی رفسنجانی که ایشان را به حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تشویق می‌کنند، می‌خواهند از حضور این کاندیدای ریاست جمهوری سوء استفاده کنند تا بتوانند به مقاصد خودشان دست یابند.

در دولت هاشمی مستمندان جامعه ضعیف‌تر و سرمایه‌داران پولدارتر می‌شوند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی از نظر جسمانی و ایده‌هایی که در نحوه مدیریت کشور دارد، در موقعیتی نیست که بتواند مشکلات کشور را بازخوانی و برطرف کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در دولتش فاصله طبقاتی بین مردم جامعه را افزایش داد، ابراز داشت: ما معتقدیم در دولت ایشان مستمندان جامعه ضعیف‌تر و سرمایه‌داران پولدارتر می‌شوند که این وضعیت اصلا در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی در دولتش نظام سرمایه‌داری را در کشور ترویج داد، اذعان داشت: ایشان طرفدار سرمایه‌داران بود و حمایت از آنان را از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کشور قرار داده بود که این نحوه اداره کشور به مصلحت نظام نیست، چراکه با داشتن این ایده‌ها نمی‌توان مشکلات امروز کشور را برطرف کرد.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...