نسخه چاپی

مولايي :

دانشجویان در خلق حماسه سیاسی موثرند

عکس خبري -دانشجويان  در خلق حماسه سياسي موثرند

"مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی" در خصوص نقش دانشجویان در خلق حماسه سیاسی كشور گفت: دانشجویان برای خلق این حماسه، باید با آگاهی‌رسانی در سطح جامعه به عنوان یك طیف تاثیرگذار، پررنگ‌ ظاهر شوند.

به گزار ش نما,"مصطفی مولایی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با تلاقي امتحانات پايان ترم تحصيلي با فعالیت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری از سوي دانشجويان، اظهار داشت: اين دو موضوع هيچ منافاتي با یکدیگر ندارند و دانشجویان در کنار مباحث درسی، مي‌توانند پيگیر برنامه‌های سیاسی کشور باشند تا از اين طريق به حقیقت شناخت از کاندیداهای ریاست‌جمهوری دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: برای خلق حماسه سیاسی در کشور، دانشجویان بايد با آگاهی‌رسانی در سطح جامعه به عنوان یک طيف تاثيرگذار، پر رنگ‌ ظاهر شود.

مولایی در ارتباط با چگونگي فعالیت‌های دانشجویی در زمان برگزاري امتحانات گفت: به منظور ادامه فعاليت‌هاي سياسي دانشجويان در دانشگاه‌، نشست‌هایی را با حضور کارشناسان سیاسي، نمایندگان مجلس و یا نمایندگان کاندیداهای انتخابات رياست‌جمهوري برگزار مي‌کنيم.

مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبايي در پایان خاطرنشان کرد: دانشجويان در ادامه برگزاري نشست‌هاي سياسي، اقدام به انتشار نشریات داخلي و وبلاگ داخلی در دانشگاه‌ها مي‌کنند.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...