نسخه چاپی

عضو كميسيون عمران مجلس:

دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری نسخه دوران مصدق را پیچیده است

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه استكبار به سركردگی آمریكا و انگلیس سعی دارد نسخه دوران مصدق را برای انتخابات ریاست جمهوری بپیچد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مجید جلیل در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: 34 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این سال‌ها ایران اسلامی با اقتدار و عزت در عرصه بین‌المللی پیشرفت کرده و در طول این سال‌ها با صدور ارزش‌های خود در تغییر گفتمان جهانی نقش بی‎بدیلی ایفا کرده است.

وی افزود: این در حالی است که در همین مدت دشمنان انقلاب و نظام با بهره‌گیری از هر ترفند و توطئه قصد تضعیف و براندازی نظام را داشته و از هیچ تلاش فروگذار نکرده‌اند.

جلیل با بیان اینکه تشکیل دولت‌های ناکارآمد در ایران در اولویت برنامه‌های استکباری دشمن بوده است، تصریح کرد: در راستای تحقق چنین هدفی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و انگلیس سعی دارد در زمان فعلی نسخه دوران مصدق را برای کشور پیاده کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، ایجاد شکاف بین دولت و ولایت را مهم‌ترین برنامه دشمن در زمان فعلی دانست و گفت: دشمن قصد دارد تا میان روحانیت با محوریت ولایت و دولت فاصله ایجاد کند تا بتوانند همانند دوران نخست‌وزیری مصدق نظام را سرنگون کند.

جلیل خاطرنشان کرد: برهمین اساس دشمن از هرگونه اختلاف دولت‌ با ولی‌فقیه استقبال می‌کند و از هر ابزاری برای ایجاد و تشدید این شکاف بهره می‌گیرد.

وی بر ضرورت وحدت و یکپارچگی سران قوا و تبعیت محض از ولی‌فقیه تاکید کرد و افزود: عاملی که می‌تواند تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند و آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد، وحدت و یکپارچگی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را محک بزرگی برای ملت ایران برشمرد و اظهار کرد: تحقق حماسه سیاسی و انتخاب فرد اصلح می‎تواند مردم کشور را از این آزمون نیز موفق و سربلند بدارد.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...