نسخه چاپی

عضو جامعه روحانيت مبارز:

BBC از ورود هاشمی به وجد آمده‌ است

عضو جامعه روحانیت مبارز نمایش عكس رفسنجانی روی صفحه BBC تا دقایق پایانی خبر و پایین‌آمدن نرخ سكه و دلار طی چند روز گذشته را همه حاكی از این دانست كه رسانه‌های غربی از ورود رفسنجانی به وجد آمده‌اند و برای وی برنامه می‌ریزند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط ویژه کشور ضمن اینکه اوضاع کشور در اوج اقتدار است ایران در تمام سیاست‌ها تا حدودی تمامی سیاستمداران جهان را به چالش کشیده است.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی توانسته انقلابی را در مصر و لیبی بر اساس انقلاب اسلامی ایران به وجود آورد که این حرکت‌ها حرکت‌های برگرفته از انقلاب اسلامی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه بیداری اسلامی از مساجد آغاز و تا نماز جماعت جمعه ادامه دارد، افزود: لذا با فکر و اندیشه مقام معظم رهبری از انرژی هسته‌ای هیچ دلیلی بر انحراف وجود ندارد و دشمن با اصل انقلاب مشکل دارد.

ابراهیمی تنها روش و منشی که توانسته تمدن غرب را به چالش بکشاند را نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست، و اضافه کرد: دشمن با تحریم‌ها حتی تحریم بانک مرکزی سعی داشت ایران را تحقیر کند، اما با تمام توطئه‌ها ایران پیشرفت داشت و نه تنها ایران عوض نشد بلکه بیشتر دچار تحول شد.

وی تصریح کرد: تکثر در کاندیداهای اصولگرا و از طرف دیگر آمدن هاشمی‌رفسنجانی به صحنه انتخابات و کاندید شدن اعضای وی به صلاح نیست.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ورود هاشمی‌رفسنجانی با احمدی‌نژاد در وزارت کشور در زمان ثبت‌نام تقارن داشته است، ابراز داشت: این یک تخلف آشکار است و در نظام سابقه نداشته است.

ابراهیمی متذکر شد: در طول تاریخ انتخابات دیده نشده که رئیس جمهوری با یکی از کاندیداها وارد حوزه ثبت‌نام شود و این جرم را مرتکب شود و در عرف جامعه چیزی بدیع، نو، تازه و بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه هنگام ورود هاشمی‌رفسنجانی برای ثبت‌نام کاندیدای ریاست جمهوری تجمع زیادی از مردم جلوی وزارت کشور تجمع کرده بودند، عنوان کرد: این تجمع نمی‌تواند بی‌دلیل باشد و به نظر می‌رسد حضور جمعیت از قبل برنامه‌ریزی شده بوده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: هاشمی‌‌رفسنجانی دارای سابقه‌ای درخشان و رئیس تشخیص مصلحت نظام است و به صلاح نیست در شورای نگهبان رد صلاحیت شود، اما معلوم نیست که چه جریانی ورود هاشمی‌رفسنجانی را به عرصه انتخابات سامان داده است.

ابراهیمی با بیان اینکه اگر هاشمی‌رفسنجانی با این جریاناتی که الان در ایران موج می‌زند در کشور حضور داشته باشند، اضافه کرد: قطعا سیاست دچار مشکلات زیادی می‌شود و باید در آن تامل کرد.

وی به نمایش گذاشتن عکس هاشمی‌‌رفسنجانی روی صفحه BBC تا دقایق پایانی پخش خبر و همچنین پایین آمدن نرخ سکه و دلار طی چند روز گذشته را همه حاکی از این دانست که رسانه‌های غربی از ورود هاشمی‌رفسنجانی به وجد آمده‌‌اند و برای وی برنامه می‌ریزند.

عضو جامعه روحانیت مبارز اذعان داشت: کسانی که خود را برنده انتخابات می‌دانستند، چه ائتلاف پیروان و چه جبهه پایداری و 1+2، بعد از ثبت‌نام ‌هاشمی‌رفسنجانی یک حالت شوک بر کاندیداها وارد شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه هر یک از کاندیداها عکس العمل خاصی را از خود نشان داده‌اند، گفت: هم لنکرانی و هم جلیلی در عرصه انتخابات وارد شدند، اما جلیلی به دنبال استقلال است و جریان خاصی را نمایندگی نمی‌کند.

وی در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه آیا اعتقاد دارید پیروزی هاشمی‌رفسنجانی یعنی پیروزی فائزه و مهدی رفسنجانی، متذکر شد: نباید فراموش کنیم که آدم وامدار هر کسی شد مجبور است بخشی از نیازهای او را برآورده کند و آنها سعی دارند از ورود هاشمی در انتخابات به نفع خود استفاده کنند.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...