نسخه چاپی

حاجي‌دليگاني خبر داد

جمع‌آوری امضا در مجلس برای حمایت از سخنان آیت‌الله جنتی

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس گفت: نمایندگان مجلس در راستای حمایت از سخنان آیت‌الله جنتی در نماز جمعه تهران در مورد برخورد با اشرافی‌گری بعضی از كاندیدای ریاست جمهوری بیانیه‌ای را صادر كردند كه این بیانیه برای جمع آوری امضا از سوی نمایندگان، در صحن توزیع شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران حسينعلي حاجي‌دليگاني در گفتگویی با اشاره به سخنان روز جمعه آيت‌الله جنتي در خطبه‌هاي نماز جمعه، گفت: نمايندگان مجلس در راستاي حمايت از سخنان آيت‌الله جنتي در نماز جمعه تهران در مورد برخورد با اشرافي‌گري بعضي از کانديداي رياست جمهوري بيانيه‌اي را صادر کردند که اين بيانيه براي جمع آوري امضا از سوي نمايندگان، در صحن توزيع شده است.

وي افزود: اين بيانيه تا كنون بيش از 50 امضا دارد كه تعداد امضاها در حال افزايش است.

گفتني‌است؛ آيت‌الله جنتي در خطبه‌هاي نماز جمعه 27 ارديبهشت‌ماه گفت: کسانی که می‌گویند با برقراری رابطه با آمریکا تحریم‌ها را می‌توان برداشت؛ باید به آن‌ها خندید و این بیشتر شبیه یک جوک است مگر تاکنون آمریکا به نفع کشوری کار کرده است. تسلیم شدن مقابل آن‌ها یعنی سپردن منافع مملکت به دست آن‌ها.

وي همچنين ادامه داد: کسانی که مسئله اشرافی گرایی را دنبال می‌کنند و یا به دنبال ثروت برای قدرت و بالعکس هستند باید در انتخاب آن‌ها دقت ویژه‌ای داشت.

آيت‌الله جنتي تأکید کرد: شورای نگهبان در حدود قانون تمام تلاش خود را می‌کند که اسامی را که اعلام می‌کند دارای این صفات و ویژگی‌ها نباشند و شما باید تشخیص دهید و اگر چنانچه اهل تشخیص نیستید؛ از افرادی که اهل تشخیص هستند بپرسید که اگر خصوصیات منفی را داشتند به آن‌ها رای ندهید.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...