نسخه چاپی

نماينده مردم اصفهان در مجلس:

نیازمند حركتی برای رفع زمان كوتاه تبلیغات نامزدها هستیم

عکس خبري -نيازمند حرکتي براي رفع زمان کوتاه تبليغات نامزدها هستيم

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در ارتباط با كوتاه بودن زمان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری باید بگویم كه ما نیازمند فعالیت جدی‌تری نسبت به این منظور هستیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، عباس مقتدایی اظهار کرد: از دیدگاه من به عنوان یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس نهم و با توجه به تاکیدات مکرر مردم در دیدارها به ما، موجب شد که از جلیلی طی نامه‌ای برای حضور درعرصه انتخابات دعوت کنیم.

وی بیان کرد: البته این دعوت برای ضرورت حضور در عرصه انتخابات کشور نه به خاطر شخص سعید جلیلی، بلکه به عنوان کسی که تبیین کننده گفتمان خاص و اساسی از انقلاب اسلامی است، بود.

نماینده اصفهان در مجلس گفت: در این راستا بنده نامه دعوت خود را از وی را در شب قبل آخرین روز ثبت نام تنظیم کردم و خدمت جلیلی دادم، که خوشبختانه آقای سعید جلیلی نیز در روز آخر ثبت نام کردند و به عرصه انتخابات وارد شدند و از این بابت خوشحال هستم.

وی افزود: به نظرم می‌رسد با حضور جلیلی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفتمان اساسی که می‌تواند مورد توجه مردم قرار بگیرد، شکل خواهد گرفت و البته برای وی هم دعا می‌کنیم که بتوانند این گفتمان را در طول این مدت به طور کامل تبیین کند و هم این گفتمان از سوی مردم مورد توجه قرار بگیرد.

مقتدایی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه با توجه به سابقه شما در صدا و سیما و شناخته شدن شما به عنوان یک نماینده رسانه‌ای، آیا کوتاه بودن زمان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در قانون اساسی کشور از سوی شما و دیگر نمایندگان حس نمی‌شود و نباید این خلاء قانونی رفع گردد، گفت: با صحبت شما موافقم و در ارتباط با کوتاه بودن زمان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری باید بگویم که ما نیازمند یک فعالیت جدی‌تری در این زمینه هستیم.

وی تاکید کرد: فعالیت جدی‌تر به این معنا که باید قانون در زمینه مهلت داده شده به نامزدها با جهت‌دهی موضوعات را باز و تعریف کند.

نماینده اصفهان در مجلس اظهار کرد: به نظر می‌رسد این موضوع مورد نظر بسیاری از نمایندگان مجلس است، اما با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و با گذشت فقط حدود ۳۰۰ روز یا کمی بیشتر از عمر مجلس نهم، فرصتی برای ایجاد تغییرات اساسی نبود و در نتیجه یکی از وظایف و اقدامات مجلس نهم بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تبیین و بازنگری دقیق‌تر قانون اساسی در این زمینه است.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...