نسخه چاپی

ناكامي پرسپوليس تا كي؟

فردا دیر است!

در این مقطع حساس كنونی كه حوصله همه هواداران در این سه فصل ناكامی سررفته نباید دست روی دست گذاشت و زمان را از دست داد، باید هر چه سریعتر گزینه اصلح را انتخاب كرد كه فردا دیر است.

گروه ورزشی نما : استعفای یحیی گلمحمدی، پرسپولیسیها را چند روز زودتر از موعد وارد فاز انتخاب سرمربی کرد. از روزی که یحیی استعفایش را رسانهای کرد تا به حال، اسمهای مختلفی مطرح شدهاند و هیچ کدام از آنها هم تکذیب نشده است. رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از آنکه یحیی از سرمربیگری کنارهگیری کند، کمیته فنی جدید باشگاه را راهاندازی کرد تا اعضای آن جمعبندیهایی در مورد گزینههای سرمربیگری فصل آینده انجام دهند.
هنوز یک روز از اولین جلسه این کمیته نگذشته بود که یحیی استعفایش را تقدیم مدیرعامل کرد. پیش از رسانهای شدن استعفای گل محمدی، اعضای این کمیته از یحیی خواسته بودند که برای فصل بعد برنامه بدهد. او البته تنها گزینه سرمربیگری فصل بعد نبود و این کمیته میخواست از نفرات دیگری هم برنامه بگیرد. اما حالا که یحیی رفته، بحث برنامه گرفتن تعطیل شده و پرسپولیسیها رسما وارد مذاکره با گزینههای مورد نظر خود شدهاند. گزینه هایی که یا درست انتخاب نشده اند و یا چیزی سر از یحیی ندارند.
مدیر عامل پرسپولیس هم در این اثنا اظهارات گوناگونی دارد و مصاحبه های متفاوتی انجام داده است، از یک سو یحیی را هنوز اولین شانس سرمربیگری پرسپولیس می داند و در محفلی دیگر گفته: برای یحیی همه موارد پیشرفت را فراهم کرده و انتظار نداشته که این نتایج را بگیرد.
رویانیان در حالی این حرفها را میزند که هنوز تجربه انتخاب ژوزه مانوئل را در یاد دارد. سال گذشته که پرسپولیس به دنبال یک گزینه خارجی بود، ژوزه آنقدر دیر به تیم اضافه شد که دیگر کار از کار گذشته بود. او آنقدر دیر سرمربی پرسپولیس شد که تمام بازیکنان جدید جذب شده بودند و فقط توانست نیلسون را به تیم اضافه کند. مراحل انتخاب سرمربی پرسپولیس در فصل گذشته آنقدر طولانی شده بود که دیگر حوصله هواداران هم سر رفت و مهم ترین دلیل ناکامی این فصل پرسپولیس هم انتخاب دیر هنگام و نامناسب سرمربی بود.
اخبار ضد و نقیض این روزها هم یادآور اتفاقات فصل گذشته است. به نظر میرسد باشگاه پرسپولیس دوباره قطاری از نامهای مختلف را ردیف خواهد کرد و آنها را گزینه سرمربیگریاش میداند. در این میان رسانهها هم مجبورند هر لحظه یک نام جدید را مطرح و مذاکره با دیگری را تکذیب کنند و این گونه خواهد بود که رویانیان لحظه را از دست خواهد داد.
ما هم با نظر مدیر فنی پرسپولیس موافقیم که برای انتخاب سرمربی پرسپولیس باید وسواس داشت، اما آقای پروین وسواس خوب است و در بسیاری از موارد کارگشاست اما از طرف دیگر انسان عاقل از یک سوراخ دوبارگزیده نمی شود، شما که این فصل را به واسطه تاخیر در انتخاب سرمربی از دست دادید، در این مقطع حساس کنونی که حوصله همه هواداران در این سه فصل ناکامی سررفته نباید دست روی دست گذاشت و زمان را از دست داد، باید هر چه سریعتر گزینه اصلح را انتخاب کرد که فردا دیر است.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...