نسخه چاپی

قاضی پور: ابوترابی به نفع قالیباف كناره گیری كند

یكی از امضاء‌كنندگان نامه درخواست از ابوترابی برای انصراف از كاندیداتوری در انتخابات گفت كه این درخواست برای حفظ وحدت اصولگرایان و ضرورت حضور ایشان در مجلس مطرح شده است.

به گزارش نما، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد امضای نامه‌ای در مورد کاندیداتوری محمد حسن ابوترافی فرد در صحن علنی مجلس گفت:‌ با توجه به این که آقای ابوترابی یک شخصیت ولایت‌مدار و زحمت‌کش هستند ما با امضای این نامه از ایشان خواسته‌ایم که پیشتاز اتحاد اصولگرایان در انتخابات آتی باشند و از کاندیداتوری صرف نظر کند.

وی با تاکید بر این که حضور ابوترابی در مجلس به خاطر شخصیت و توانایی‌های ایشان ضروری است،‌ اظهار کرد: ما از آقای ابوترابی می خواهیم که به نفع اصولگرایی کناره گیری کند.

قاضی پور در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان از ابوترابی خواسته‌اند که به نفع فرد خاصی کناره‌گیری کند یا خیر؟ گفت: در متن نامه ما از آقای ابوترابی خواسته‌ایم که به نفع اصولگرایی کناره گیری کنند اما ایشان اگر بخواهند می‌توانند اعلام کنند که به نفع فرد خاصی کناره‌گیری خواهد کرد یا نه.

این نماینده امضا کننده نامه در خواست از ابوترابی برای کناره گیری از انتخابات با بیان این که مناسب است که ابوترابی به نفع محمدباقر قالیباف کناره‌گیری کند گفت: البته آقای ابوترابی هنوز در مورد این که آیا به نفع کسی کناره‌گیری می‌کند یا نه اظهارنظر نکرده است.

وی همچنین در مورد گرایش فکری امضا‌کنندگان این نامه گفت: اکثر امضاءکنندگان از جبهه رهروان ولایت هستند و البته از بین اصولگرایان هم کسانی این نامه را امضا کرده‌اند.

قاضی پور در پایان با بیان این که این نامه تاکنون بالای 100 امضاء دارد پیش‌بینی کرد که تعداد امضا‌های این نامه در آینده افزایش یابد.

۱۳۹۲/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...