نسخه چاپی

میزان یارانه اختصاص یافته به بخش آب و برق

عکس خبري -ميزان يارانه اختصاص يافته به بخش آب و برق

وزیر نیرو در پاسخ به این سوال كه میزان یارانه اختصاص یافته به بخش آب و برق در سال جاری چقدر است افزود:پیش بینی می شود میزان یارانه‌ای كه وزارت نیرو در بودجه سال 91 خواهد گرفت برای بخش برق ۴ هزار میلیارد تومان و برای بخش آب هم حدود 500 میلیارد تومان باشد.

به گزارش نمامجید نامجو در گفت و گو با فارس افزود: مشکل وزارت نیرو تامین منابع مالی است و اگر تامین منابع مالی صورت گیرد،ما این امکان را خواهیم داشت که تا پایان دولت دهم 50سد، 26 طرح آبرسانی، 20 تصفیه‌خانه فاضلاب، 112 طرح شبکه‌ آبیاری و زهکشی و 11 هزار مگاوات نیروگاه را وارد مدار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه میزان پروژه نیمه تمام در بخش آب و برق وجود دارد گفت:55 هزار میلیارد تومان در بخش برق و 65 هزار میلیارد تومان در بخش آب پروژه‌ نیمه تمام داریم.

نامجو تاکید کرد: دیدگاهی که در دولت وجود دارد این است که پروژه‌هایی که بالاتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امکان تمام شدن آنها در این دولت فراهم است را در اولویت قرار دهد.

وی اضافه کرد:این موارد و آمار به دستیار ویژه رئیس جمهور ارائه شده است تا وی با مطالعه این آمارها و تنظیم برنامه ،میزان منابع مالی در اختیار را به وزارت نیرو اعلام کند.

وزیر نیرو در پاسخ به این سوال که میزان یارانه اختصاص یافته به بخش آب و برق در سال جاری چقدر است افزود:پیش بینی می شود میزان یارانه‌ای که وزارت نیرو در بودجه سال 91 خواهد گرفت برای بخش برق ۴ هزار میلیارد تومان و برای بخش آب هم حدود 500 میلیارد تومان باشد.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...