نسخه چاپی

به منظور افتتاح چند طرح عمراني

احمدی‌نژاد به كرمان سفر می‌كند

استاندار كرمان گفت: رئیس جمهور روز سه‌شنبه طی یك سفر كاری برای افتتاح چند پروژه به كرمان می‌آید.

به گزارش نما به نقل از فارس، اسماعیل نجار یکشنبه‌شب در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور کشورمان روز سه‌شنبه طی یک سفر کاری برای افتتاح چند پروژه به کرمان می‌آید.

وی با بیان اینکه در این سفر یک روزه، بیش از چهار پروژه در استان افتتاح می‌شود، ادامه داد: بیش از ۲۹۰ کیلومتر راه، چند واحد مسکونی و چند پروژه صنعتی در کرمان، زرند و کوهبنان توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسند.

نجار با توجه به نزدیک شدن به انتخابات گفت: مسئولان ستاد اجرایی انتخابات باید با سعه‌صدر و صبورانه با مسائل برخورد کنند تا مشکلی حتی کوچک در گوشه‌ای از استان هم پیش نیاید.

وی اضافه کرد: هرچه به برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، مسئله حساس‌تر می‌شود و حفظ حرمت افراد باید در اولویت کاری اعضای ستاد اجرایی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: فرمانداران باید به مصوبات ویژه ستاد توجه داشته باشند و در جلسه‌ای که در روز سه‌شنبه همین هفته در استانداری برگزار می‌شود، برای اطلاعات و بررسی بیشتر مسائل حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: کار آموزش دست‌اندرکاران ستاد انتخابات استان رو به پایان است و هماهنگی با مطبوعات در زمینه اطلاع‌رسانی در ارتباط با فرا رسیدن انتخابات انجام شده است.

نجار تأکید کرد: راه‌اندازی تلفن گویا و نشر و توزیع ویژه‌نامه‌های انتخاباتی در مدارس، ورزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها در دستورکار ستاد قرار گرفته است.

جواد کمالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز ابراز داشت: بیش از ۱۴ هزار و ۶۴۹ نفر آقا و یک‌هزار و ۳۱۵ نفر خانم برای انتخابات شوراها نام‌نویسی کرده‌اند که ۷۷ درصد این افراد دارای مدرک تحصیلی لیسانس به بالا هستند.

کمالی اضافه کرد: در بخش روستایی ۴۰ درصد بالای دیپلم نام‌نویسی کردند و کاندیدای انتخابات شوراها هستند که شغل اکثر این کاندیداها نیز آزاد است.

وی عنوان کرد: رد و تأیید صلاحیت کاندیداها روز دوشنبه هفته جاری اعلام می‌شود.

وی مجموع ثبت‌نامی‌های شرکت در دور قبل از انتخابات را ۱۱هزار و ۲۹۲ نفر اعلام کرد و گفت: ‌یک‌هزار و ۵۴۱ نفر در بخش روستایی و ۱۲ هزار و ۸۳۳ نفر در بخش شهری متقضای شرکت در انتخابات بودند.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...