نسخه چاپی

نماينده مردم بيجار

حضور همه سلایق درانتخابات به خواست رهبری

عکس خبري -حضور همه سلايق درانتخابات به خواست رهبري

نماینده مردم بیجار گفت: باید تا اعلام نهایی اسامی تایید صلاحیت‌ها صبر كرد و اگر ایرادی در كار شورای نگهبان باشد رهبری وارد می‌شود تا همه سلایق سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند.

به گزارش نما،محمد بیاتیان گفت: همزمانی برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا محاسن و معایبی دارد.

وی با اشاره به محاسن برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری گفت: تکثر کاندیداها در شوراهای شهر و روستا در اقصی نقاط کشور و همچنین تکثر کاندیداها در انتخابات ریاست‌جمهوری خالق حماسه و نشاط سیاسی است.

بیاتیان افزود: بعد از اینکه همه سلایق موفق به عبور از کانال شورای نگهبان شدند مردم خواهند توانست کاندیدای مورد نظر خود را با توجه به مولفه‌های پیش‌بینی شده انتخاب کنند.

وی مهم‌ترین رویکرد کاندیداهای شورای شهر و ریاست‌جمهوری را حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و فائق آمدن بر مشکلات سیاسی کشور دانست و افزود: از مهم‌ترین مولفه‌های انتخاب مردم، اشتغال و درآمد خانواده‌هاست.

بیاتیان با اشاره به احتمال رد صلاحیت کاندیداهای برخی از جریان‌های سیاسی گفت: بر اساس شنیده‌ها نباید عمل کرد. قدری انتظار تا روز سه‌شنبه مشخص خواهد کرد که کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان چه افرادی هستند و اگر ایرادی به کار این شورا باشد رهبری همچون دوره‌های قبل وارد خواهند شد و با رویکرد حضور همه سلایق در انتخابات عمل خواهند کرد.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...