نسخه چاپی

امام جمعه شاهين‌دژ:

ملت می‌دانند ریاست را به چه كسانی بسپارند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی می‌دانند ریاست در پست‌های حساس و سرنوشت‌ساز را به چه كسانی بسپارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در آستانه برپایی انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: در طول 34 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ملت ایران به درجه‌ای از بلوغ فکری و رشد سیاسی رسیده‌اند تا لایق‌ترین فرد را برای سکانداری قوه مجریه انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول 34 سال بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی پای منبر و سخنرانی‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری نشسته‌اند و از آنها آموخته‌اند که در انتخاب کردن سیاست داشته و به چه کسانی ریاست دهند بنابراین در انتخابات سال جاری اشتباه نمی‌کنند.

وی به برپایی انتخابات در دوره‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در دوره‌های گذشته ملت ایران با لحاظ معیارهای مختلف برای انتخاب کاندید اصلح همت گماشتند تا جایی که در هر انتخاب و با برپایی هر آئین سیاسی و اجتماعی تا اندازه‌ای به تجربه‌ها و دانش سیاسی مردم افزوده شد، بنابراین پیش‌بینی می‌شود امسال انتخاب درست و غرورآفرینی را رقم زنند و حضور گسترده‌ای را به منصه ظهور رسانند.

باقری با بیان اینکه موقعیت، سوابق و مختصات اخلاقی هر یک از کاندیداها از مراجع مختلف استعلام می‌شود، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مراجع برای بررسی صلاحیت کاندیداها تبیین جایگاه هر یک از کاندیداها در بین مردم است، چنانچه اگر در حافظه تاریخی ایران اسلامی خاطرات دلنشین سرشار از خدمت، همبستگی و همدلی در مورد فردی ثبت شده است می‌توان گفت شخص مورد نظر بهترین گزینه برای انتخاب است.

وی اظهار داشت: باید در انتخاب کردن دقت کنیم تا کسی به سکانداری قوه مجریه انتخاب شود که در یوم الله‌های مختلف از جمله 12 فروردین، 13 آبان، 22 بهمن، روز جهانی قدس و امثال این ایام در کنار اقشار مختلف جامعه قرار گرفته و با حضور در کنار دانشجویان، اساتید دانشگاه، اصناف و ... شعارهای ضد استکباری سر داده است.

امام جمعه شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: باید ملت ایران اسلامی هوشیار بوده و کسی را برای تصدی ریاست قوه مجریه انتخاب کنند که همیشه در همه جا و در مواقع بروز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در صحنه بوده و برای عبور از فراز و نشیب‌های مختلف برنامه ارائه دهد.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...