نسخه چاپی

تنظیم سیاست عملیاتی جبهه ایستادگی

عکس خبري -تنظيم سياست عملياتي جبهه ايستادگي

جبهه ایستادگی از ائتلاف با سایر گروه های اصولگرا استقبال می كند و آماده همكاری و تعامل با جبهه متحد و سایر تشكل ها همچون "صدای ملت" است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی با اعلام استراتژی این تشکل برای حضور در دور دوم انتخابات مجلس گفت: سرلیست جبهه ایستادگی در دور دوم انتخابات در تهران هنوز تعیین نشده است و باید شورای عالی در این باره تصمیم گیری کند.

سید ابوالقاسم رئوفیان رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آمادگی این جبهه برای حضور در دور دوم انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: جبهه ایستادگی همچون دور اول حضوری فعال در عرصه انتخابات خواهد داشت چرا که به دنبال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است به همین جهت لیست مورد حمایت خود در انتخابات را در اسرع وقت اعلام می کند.

وی همچنین تصریح کرد: جبهه ایستادگی از ائتلاف با سایر گروه های اصولگرا استقبال می کند و آماده همکاری و تعامل با جبهه متحد و سایر تشکل ها همچون "صدای ملت" است.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین افزود: سیاست های عملیاتی جبهه ایستادگی در دوم انتخابات مجلس به زودی تنظیم می شود و آن را اعلام می کنیم.

عضو جبهه ایستادگی گفت: ممکن است در مرحله دوم تعدادی افراد جدید هم وارد فهرست شوند و حتی احتمال دارد در تهران لیست 25 نفره هم ارائه و از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی در پاسخ به سوال که سرلیست جبهه ایستادگی در دور دوم انتخابات در تهران کیست و آیا بار دیگر مطهری به عنوان سرلیست معرفی خواهد شد یا نه؟ گفت: فعلا جبهه در این باره تصمیمی اتخاذ نکرده است، باید شورای عالی تشکیل جلسه دهد تا درباره تعیین سرلیست به جمع بندی برسیم.

سرلیست جبهه ایستادگی در دور اول انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر، حجت السلام ابوترابی، امیدوار رضایی و علی مطهری بودند که ابوترابی در دور اول حائز اکرثریت آرا شد، علی مطهری به دور دوم انتخابات راه یافت و امیدوار رضایی نیز رای نیاورد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 15 اردیبهشت در 33 حوزه انتخابیه برگزار می شود. دور نخست انتخابات 12 اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...