نسخه چاپی

دستگیری مدیران دو سایت غیراخلاقی

عکس خبري -دستگيري مديران دو سايت غيراخلاقي

متهمان دو جوان 25 ساله و27 ساله با مدرك تحصیلی دیپلم هستند.

رييس پليس فتاي استان گيلان از شناسايي و دستگيري مديران دو سايت اينترنتي كه در پوشش فضاي مجازي در رشت اقدام به انجام فعاليت‌هاي غيراخلاقي كرده بودند، خبرداد.

سرهنگ ايرج محمدخاني در گفت‌وگو با ايسنا درتشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستاي اهداف پليس فتا در برقراري امنيت و آرامش هموطنان در فضاي مجازي، تيم رصد اين پليس در گشت‌زني‌هاي شبانه‌روزي در فضاي مجازي متوجه شدند دو سايت اينترنتي غيراخلاقي در پوشش فضاي اينترنتي قصد به بيراهه كشاندن جوانان را دارند كه با شناسايي اين سايت‌ها، تلاش براي شناسايي گردانندگان و مديران اصلي آنها به‌صورت ويژه در دستوركار ماموران قرار گرفت.

محمدخاني با بيان اينكه ماموران آدرس عاملان اصلي اين سايت‌ها را در رشت شناسايي كردند گفت: ماموران با اخذ مجوزهاي لازم قضايي، در يك عمليات غافلگيرانه، گردانندگان اصلي سايت‌هاي اينترنتي غير‌اخلاقي را در يكي از محلات رشت دستگير كردند.

وي با بيان اينكه در منزل متهمان يكدستگاه رايانه حاوي يك ترابايت اطلاعات، 140 حلقه سي‌دي، دو دستگاه تلفن همراه پيشرفته، يك دستگاه هارد اكسترنال 360 گيگابايتي و 1000 قطعه كارت ويزيت معرفي و تبليغ اين سايت‌هاي كشف و ضبط شده است، درباره هويت افراد دستگيرشده گفت: متهمان دو جوان 25 ساله و27 ساله با مدرك تحصيلي ديپلم هستند.

به گفته رييس پليس فتاي گيلان دو متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابي اعتراف كرده و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قضايي به دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت دلالت داده شده‌اند.

محمدخاني به آن دسته از مديران وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌هاي اينترنتي كه در پوشش فضاي مجازي اخلاق و عفت عمومي جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد كه برخورد پليس با اين گونه هنجارشكنان برخورد جدي، قاطع و قانوني خواهد بود.

رييس پليس فتاي گيلان از جوانان و كاربران اينترنت خواست ضمن حفظ هوشياري كامل در فضاي مجازي از عضويت در اين‌گونه سايت‌ها پرهيز كنند و در صورت مشاهده يا اطلاع از چنين وب‌سايت‌هايي مراتب را سريعا به پليس اطلاع دهند.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...