نسخه چاپی

اختلاف پرسپوليس و راه‌آهن پيچيده‌تر شد

دایی دردسر ساز شد+ عكس

عکس خبري -دايي دردسر ساز شد+ عکس

پرونده حضور علی دایی در پرسپولیس پیچیده‌تر از قبل شد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، در حالی که خبرنگاران و اصحاب رسانه در ساختمان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتظر تمام شدن جلسه هیات مدیره پرسپولیس و نتیجه مذاکرات آن‌ها برای انتخاب سرمربی این تیم بودند، صحبت‌های رییس هیات مدیره پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در شبکه خبر معادلات را باز هم تغییر داد.

فداحسین مالکی که روی خط بخش خبری 14:30 شبکه خبر آمده بود، درباره نتیجه جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: ما روی سه گزینه علی دایی، منصور ابراهیم‌زاده و محمد مایلی کهن بحث مفصل داشتیم. دایی از قبل هم در میان گزینه‌های ما بود. برای ما رضایت مدیران راه‌آهن مهم بود که مدیرعامل باشگاه موافقت ضمنی آنها را جلب کرد. آقای زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن گفته بود اگر خود دایی با آمدن به پرسپولیس موافق باشد ما هم موافق هستیم. به صورت تلفنی در این جلسه با دایی صحبت کردیم و در حال حاضر در حال جمع‌بندی برای این جلسه هستیم. با مدیران راه آهن صحبت می‌کنیم تا رضایت حضور دایی را در پرسپولیس بگیریم.

مالکی در پاسخ به این سوال که تکلیف مایلی کهن چه می‌شود، گفت: اگر جمع‌بندی ما روی علی دایی باشد به صورت دیگری در خدمت مایلی کهن خواهیم بود. او هم از مربیان خوب فوتبال است.

وی درباره اینکه مایلی کهن به این موضوع که گزینه وزارت ورزش است اقرار کرده و گفت: هرچه که به مصلحت باشگاه باشد رقم می‌خورد و الان گزینه خاصی از سوی وزارت ورزش به ما معرفی نشده است.

در ادامه این بخش خبری رییسی‌کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن روی خط آمد و با بیان اینکه با رفتن دایی به پرسپولیس مخالفیم گفت: ما با علی دایی قرارداد داریم و قطعا مخالف رفتن او به پرسپولیس هستیم. به طور حرفه‌ای ایجاب نمی‌کند که ما هر فصل مربی‌مان را عوض کنیم. در تاریخ باشگاه راه آهن سابقه نداشته که رتبه یک رقمی کسب کنیم و حال که این اتفاق افتاده، دوست داریم باز هم از وجود دایی استفاده کنیم.

وی افزود: علاقه طرفین به همکاری مهم است. و هیچ منعی نداشت که دایی قبل از اینکه با ما قرارداد ببندد به پرسپولیس برود. اما الان که با راه آهن قرارداد دارد هیات مدیره پرسپولیس حق ندارد با مربی ما وارد مذاکره شود. دایی همواره از شرایط خود در راه آهن ابراز رضایت کرده و گفته در این تیم دغدغه خاطری ندارد.

در ادامه رییس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به اظهارات رییسی‌کیا گفت: به اعتقاد من نظر آخر را باید خود دایی بدهد. مالک باشگاه راه آهن موافقت کرده بود که در صورت رضایت دایی، او به پرسپولیس بیاید با این حال الان هم می‌گوییم که برای ما هم نظر دایی مهم است و هم نظر مسئولان راه آهن.

به گزارش ایسنا با توجه به این اتفاقات مشخص نیست که سرمربی پرسپولیس امروز معرفی می‌شود یا خیر. بحث آمدن دایی به پرسپولیس همچنان پیچیده‌تر می‌شود و باید دید مسئولان پرسپولیس و راه آهن در این رابطه با هم به توافق می‌رسند یا خیر.

به گزارش مشرق، همچنین صادق رییسی‌کیا که ساعت 12:30 روز دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه به صورت زنده با شبکه ورزش تلویزیون صحبت می‌کرد، درباره مذاکرات اخیر باشگاه پرسپولیس با علی دایی و آخرین وضعیت نیمکت راه‌آهن گفت: «ما از اواسط فصل گذشته صحبت‌ها و مذاکرات اولیه را با آقای دایی انجام دادیم و در طول نیم‌فصل دوم بر سر برنامه‌های آینده تیم و باشگاه به توافق رسیدیم. توافق اصلی ما چند روز قبل از پایان فصل بود که منجر به امضای قرارداد و سند همکاری شد. اینکه ایشان با باشگاه پرسپولیس مذاکره کردند نیز با هماهنگی باشگاه راه‌آهن و به خاطر اینکه سالها در پرسپولیس حضور داشتند بود اما برنامه‌های ما طبق توافق قبلی جلو می‌رود. ما به غیر از ایشان به هیچ گزینه دیگری فکر نکرده و نمی‌کنیم و با اطمینان می‌گویم که حضور آقای دایی در پرسپولیس منتفی است.»

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...