نسخه چاپی

خسروي در تذكري آئين‌نامه‌اي:

داوطلبان از تهمت زدن به دیگران بپرهیزند

عکس خبري -داوطلبان از تهمت زدن به ديگران بپرهيزند

نماینده تربت حیدریه در مجلس با تأكید بر اینكه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید از بدگویی و تهمت زدن به دیگران پرهیز كنند، گفت: رقابت باید وجود داشته باشد، اما این رقابت‌ها باید با رعایت موازین اسلامی همراه باشد.

به گزارش نما، ابوالقاسم خسروی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز خانه ملت در تذکری آئین‌نامه‌ای اظهار داشت: در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز انتخابات ریاست جمهوری، دنیا بداند که به فضل خدا و بصیرت ملت ایران و اراده راسخ آنها و با حضور گسترده همه آحاد ملت در انتخابات ریاست جمهوری، حماسه سیاسی تحقق می‌یابد.

وی افزود: از داوطلبان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری که برای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب در میدان جهاد سیاسی قدم گذاشته‌اند، انتظار داریم که اهداف و برنامه‌های خود را به صورتی عملیاتی کنند تا به تقویت نظام بیانجامد، همچنین نسبت به خدمات نظام اسلامی سیاه‌نمایی نکنند و از هتک حرمت دیگران بپرهیزند.

خسروی خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات این رهنمود رهبری که فرمودند از بداخلاقی‌های انتخابات باید به شدت پرهیز کرد را سرلوحه کار خود قرار دهند، کاندیداهای انتخابات باید از بدگویی و تهمت‌زدن به دیگران بپرهیزند و برای معرفی خود، دیگران را تخریب نکنند چرا که این اقدامات راه و روش اسلامی نیست.

نماینده تربیت حیدریه در مجلس تصریح کرد: رقابت باید وجود داشته باشد، اما این رقابت‌ها باید با رعایت موازین اسلامی همراه باشد؛ داوطلبان انتخابات شوراها بدانند که بررسی شوراها بر اساس قانون بوده است نه بر اساس سلیقه و برداشت شخصی نمایندگان مجلس.

در ادامه این جلسه محمدرضا امیری نماینده کهنوج در مجلس نیز در تذکری آئین‌نامه‌ای از انصراف حجت‌الاسلام ابوترابی فرد از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد و گفت:‌ از نایب رئیس مجلس که در راستای وحدت اصولگرایان، انصراف خود را از کاندیداتوری ریاست جمهوری اعلام کرد، تشکر می‌کنم.

وی افزود: انشاءالله همه اصولگرایان رای رسیدن به وحدت، تلاش و جدیت داشته باشند.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...