نسخه چاپی

من چرا خودم را با ديگران درگير كنم

دلخوری پروین از مخفی كاری اعضای هیأت مدیره+ عكس

عکس خبري -پروين : دلخوري پروين از مخفي کاري اعضاي هيأت مديره+ عکس

طبق شنیده های ما از منابع غیر رسمی، علی پروین به خاطر پاره ای اتفاقات در هیأت مدیره، ناراحت است و گفته می شود غیبت او در جلسه امروز تا این لحظه به این دلیل است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، هیأت مدیره پرسپولیس در حال حاضر با حضور مالکی، رویانیان و نژاد فلاح تشکیل جلسه داده است در حالیکه علی پروین هنوز به جلسه نرسیده، یکی از نزدیکان علی پروین قبل از شروع جلسه امروز خبر داده بود که او قصد دارد از این جلسه کنار بکشد و رأی خود را تابع رأی اکثریت در جلسه قرار دهد.

طبق شنيده هاي ما از منابع غير رسمي، علی پروین از اینکه مسایل از او پنهان نگه داشته شده و به حرف او بها داده نشده ناراحت است و اعضای هیأت مدیره در حالی تلاش می کنند که با کشیدن پروین به جلسه امروز به تصمیم نهایی اعتبار بیشتری ببخشد اما او از جلسه شب گذشته مطلع شده و بابت آن دلخور است.

گفته می شود این جلسه شب گذشته توسط بعضی اعضا مانند نژاد فلاح و مالکی و مایلی کهن گذاشته شد و پروین از این شرایط راضی نیست.

پروین به یکی از نزدیکان خود گفته است وقتی دیگران هر کاری خودشان می خواهند انجام می دهند چرا او خودش را با تصمیم گیری ها در مقابل دیگران قرار بدهد.

پروین گفته بود به همین دلیل او در جلسه قبلی هم نام مایلی کهن و هم نام ابراهیم زاده را روی کاغذ نوشت و امروز با توجه به اینکه باید به یک گزینه می رسیدند و احساس می کرد تصیم ها در جای دیگری گرفته می شود خود را کنار کشیده است./مح

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...