نسخه چاپی

شيرزاد رادفر

ضرورت عبرت گیری از فتنه 88

یك كارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینكه انتخابات در ایران به موضوعی بین المللی تبدیل شده است، بر ضرورت عبرت گیری از فتنه 88 تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، شیرزاد رادفر شامگاه یکشنبه در گردهمایی حامیان سعید جلیلی در مسجد محمد رسول الله خیابان معلم ساری اظهار داشت: در حال حاضر بهشت برین در جهان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده چرا که نعمت امنیت، اقتدار، قرآن کریم و دعا در امت اسلامی برقرار است.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در 750 مصلی کشور نماز عبادی و سیاسی برگزار می شود، که این رویداد از تاریخ ظهور اسلام تاکنون بی نظیر بوده است.

وی به سقوط دیکتارهای مصر، لیبی، عراق و کشورهای خاورمیانه اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی که در جهان شاهد و ناظر آن هستیم به برکت ولایت مطلقه فقیه است.

رادفر با اشاره به اینکه فتنه ای که در 9 دی 88 اتفاق افتاد به تنهایی می توانست 100 حکومت را ساقط کند، افزود: با درایت و هوشمندی رهبری و سخنرانی ایشان در نماز جمعه اشک های میلیون ها ایرانی به زمین ریخت.

مدرس دانشگاه مازندران تصریح کرد: فتنه حادثه ای غبار آلود بوده که با روشنگری می توان آن را خاموش کرد، با اسلحه نمی توان با فتنه مقابله کرد.

وی بیان داشت: در فتنه 88 همه ما غفلت تاریخی کردیم و خواب بودیم.

رادفر گفت: امنیتی که در ایران اسلامی حکمفرما بوده به برکت ولایت بوده و به گفته پوتین تا زمانی که رهبر انقلاب زنده است دشمنان نمی توانند ترفندهای شوم خود را در کشور اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار تجمیع انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می شود، اظهار داشت: اداره کردن انتخابات با وجود حضور همه گرایش های سیاسی کار دشوار و سنگینی است.

کارشناس مسائل سیاسی با اعلام اینکه انتخابات در کشور به موضوع بین المللی تبدیل شده است، گفت: کانون های فکر در جهان برای انتخابات 24 خرداد 92 برنامه ریزی کردند تا حضور مردم در صحنه انتخابات کمرنگ شود.

رادفر افزود: با آمدن یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف بین طیف ها تمام شده و باید با اتحاد و همدلی بین نامزدهای انتخاباتی انتخابات سالم برگزارشود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: همه آحاد مردم باید برای تحقق شعار سال و حماسه حضور در انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: مهم ترین هدف دشمن از تحریم این بوده که بین مردم و نظام و دولت فاصله ایجاد کند تا مردم را در مقابل مردم قرار دهد تا به اهداف شوم خود در کشور دست پیدا کند.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...