نسخه چاپی

یامین پور: جناب قدیانی ارزشش را داشت؟!

عکس خبري -يامين پور: جناب قدياني ارزشش را داشت؟!

نمی فهمم چرا باید حسین با ادبیاتی زننده و بی سابقه قلمش را بر سر رفقایش بكوبد و با تعابیری توهین آمیز همه را به یك چوب براند.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز ، در پی انتشار یادداشت حسین قدیانی در روزنامه وطن امروز (مورخ 29/2/92) و حمایت ایشان از قالیباف و انتقادی تند به اعضای جبهه پایداری، وحید یامین پور که خود را در بیعت علامه مصباح می داند و از اعضای جبهه پایداریست با نوشتن مطلبی در صفحه شخصی گوگل پلاس خود اینگونه پاسخ قدیانی را داد:


جناب قدیانی ارزشش را داشت؟!

وقتی میگوییم فتنه همه ی ذهنها می رود طرف اغتشاش های خیابانی یا مواضع ضد انقلاب داخلی و امثال اینها؛ اما بخش اصلی فتنه ابهام و تفرقه ایست که دوستان خودی را فرا میگیرد. اینکه اول کاسه ی چه کنم چه کنم دست بگیرند و بعد همین کاسه را بر سر خودی ها بشکنند. دیروز روزنامه ی «وطن امروز» همین کار را کرد. من و حسین قدیانی دوستانی صمیمی هستیم. اما نمی فهمم چرا باید حسین با ادبیاتی زننده و بی سابقه قلمش را بر سر رفقایش بکوبد و با تعابیری توهین آمیز همه را به یک چوب براند. حالا رفقای قدیمی اش شده اند «بی بصیرت» و «ستون پنجم دشمن»!!! آیا رأی جمع کردن برای باقر قالیباف ارزش گسستن رشته های دوستی گفتمانی را دارد. از اول می ترسیم نکند جماعتی پیدایشان بشود و با شعار «وحدت بخاطر رقابت» دنبال این باشند که جلیلی را به نفع قالیباف از رقابت کنار بکشند. یعنی خیانت به آرمان حزب الله و گفتمان مقاومت؛ و حالا رفقای خودمان متولی این اتفاق شده اند. ... حسین آقا ارزشش را داشت؟!

Moh15311111.JPG


پ ن: عکس زیر مال روزهای فتنه ی 88 است. جلوی دانشگاه تهران. زمانی که حسین هنوز ما را خودی می دانست نه یک «بی بصیرت» یا «ستون پنجم دشمن» !

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...