نسخه چاپی

عماد افروغ

دو قطبی دولتی‎ها و هاشمی تصنعی است!

عماد افروغ می گوید: بین دولت سازندگی و دولت مستقر در سیاست‎های پراگماتیستی و عمل‎گرایانه و بی توجهی به مشورت تفاوتی ندیده‎ام و این قطبیت را تصنعی می‎دانم.



به گزارش نما، عماد افروغ استاد دانشگاه در گفت وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این سؤال که فکر می‎کنید تعدد نامزدها در عرصه انتخابات به نفع فضای سیاسی کشور است، یا حضور نامزدهای جدی و محدود که رقابت نزدیکی دارند، اظهار داشت: مهم تعداد نیست، چرا که حتی در نظام حزبی نیز باید جریانات و اشخاص حاضر در صحنه، معرف سلایق مختلف و بالفعل جامعه باشند و واقعیت طیف گونه جامعه را بازتاب دهند.

وی در پاسخ به اینکه آیا حضور شخص مورد نظر ریاست‎جمهوری می تواند معرف همان جریان سوم باشد، تاکید کرد: او به هیچ وجه نمی‎تواند معرف جریان سوم باشد و شخصاً هیچ گاه بین او و سیاست‎ها و رفتارهایش با جریان طرفدار دولت و به اصطلاح مقابل او تفاوتی در عمل ندیده ام.

این نماینده سابق مجلس هفتم گفت: جامعه ما نه خصلت قطبیت شد‎گی اقتصادی سرمایه‎داری و نه قطبی شدگی سیاسی نظام‎های سوسیالیستی را دارد. اگر امروز جلوی واقعیت طیف گونه جامعه را بگیریم، جامعه را با بحران عقلانیت و بی‎توجهی به شرایط و واقعیت اجتماعی مواجهه ساخته‎ایم.

۱۳۹۲/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...