نسخه چاپی

ولايتي:

كاندیدای اصولگرایان تنها یك نفر خواهد بود

عکس خبري - کانديداي اصولگرايان تنها يک نفر خواهد بود

علی‌اكبر ولایتی در در واكنش به احتمال كنار نرفتن قالیباف به نفع سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در نهایت از میان اصولگرایان تنها یك نفر كاندیدا می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا این عضو ائتلاف پیشرفت صبح امروز در نشستی با خلبانان، در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه "سرانجام قالیباف به نفع جلیلی کنار خواهد کشید یا نه؟"، اظهار کرد: نمی‌دانم والله! ولی در نهایت از میان اصولگرایان تنها یک نفر کاندیدا می‌شود.

وی در بخشی از اظهارات خود با اشاره به اهمیت حمل و نقل هوایی اظهار کرد: هرجا که کارها به دست بخش خصوصی و به مردم سپرده شده، پیشرفت داشته‌ایم به جز برخی کارها که باید دست دولت باشد، بقیه امور مثل بانک‌ها و بیمه‌ها جز یکی - دو تا باید دست مردم باشد. نفت هم باید جز در بخش کشف و استخراج، به دست مردم سپرده شود، چراکه با تصدی دولتی پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تصریح کرد: خصوصی‌سازی حمل و نقل هوایی جزو واجبات است و هر دولتی که می‌آید، موظف است آن را اجرا کند.

ولایتی در برابر این پرسش که "چرا خصوصی‌سازی به طور دقیق و کامل اجرا نمی‌شود و تنها بخشی از کارهای دولتی به بخش‌های دیگر سپرده می‌شود؟"، پاسخ داد: اینکه کار و درآمد را از یک جیب دولت، به جیب دیگر آن بدهند، خصوصی‌سازی نیست که این البته مخصوص این دولت هم نیست. اینکه بخشی از کارهای یک وزارتخانه به شرکت دولتی دیگری سپرده شود، هیچ هدف اقتصادی حاصل نخواهد شد. بسیاری از وزارتخانه‌ها برای جبران کمبود بودجه خود، از این شرکت‌ها استفاده می‌کنند که دستشان هم بازتر است و این بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر اینکه "تولید ثروت باید به دست خود مردم باشد"، افزود: ما باید از حالت مصرف کننده به تولید کننده تبدیل شویم و دولت نیز باید از تولید و واگذاری آن به مردم حمایت کند. هرچه دولت کم‌خرج‌تر باشد، به مصلحت است.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پایان اظهارات خود، بر ضرورت ثبات در بخش‌های مدیریتی و انتصاب افراد شایسته تاکید کرد.

۱۳۹۲/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...