نسخه چاپی

فتحي‌پور:

اصولگرایان قطعا به وحدت خواهند رسید

عکس خبري - اصولگرايان قطعا به وحدت خواهند رسيد

ارسلان فتحی‌پور كه پیش از این برای كاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی كرد و سپس انصراف داد، گفت كه اتخاذ این تصمیم از سوی وی برای این بوده كه خدشه‌ای به پیروزی اصولگرایان وارد نشود.

ارسلان فتحی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر خلق حماسه سیاسی در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری، خاطرنشان کرد: ‌با توجه به اینکه شاهد تعدد کاندیداهای اصولگرا در انتخابات بودیم، برای اینکه باعث نشوم خدشه‌ای به پیروزی اصولگرایان وارد شود از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادم.

وی ارزیابی از نحوه آرایش سیاسی اصولگرایان در انتخابات را موکول به اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان دانست و خاطرنشان کرد: پس از اعلام این نتایج از کسی که خنده‌ای بر لبان حضرت آقا (رهبری) بنشاند و رضایت کامل ایشان را جلب کند حمایت خواهم کرد.

فتحی‌پور با تاکید بر لزوم پرهیز از تخریب کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: من معتقدم کسانی که مهارت و توانایی اداره کشور را داشته باشند و بتوانند وقت بگذارند باید در این عرصه وارد شوند.

این نماینده اصولگرا با اشاره به حضور هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات، یادآور شد: آقای هاشمی مدت‌ها در عرصه بوده‌اند و امروز باید به افرادی که روحیه جهادی دارند فرصت داده شود تا در مدیریت کلان کشور خدمت کنند.

وی در پایان گفت که اصولگرایان قطعا در انتخابات پیش‌رو به وحدت خواهند رسید.

۱۳۹۲/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...