نسخه چاپی

جزئیات ساخت فیلم تبلیغاتی یكی از نامزدهای ریاست‌جمهوری از زبان جمال شورجه

عکس خبري -جزئيات ساخت فيلم تبليغاتي يکي از نامزدهاي رياست‌جمهوري از زبان جمال شورجه

جمال شورجه گفت: با توجه به اینكه هشتم خردادماه باید دو فیلم تولیدی به تلویزیون تحویل داده شود، زمان زیادی نداریم و از امروز كار را شروع می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از برنا جمال شورجه گفت: قرار است فیلم تبلیغاتی علی‌اكبر ولایتی، یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری، با مشاركت یک تیم كارگردان و تهیه‌كننده سینما ساخته شود.

وی در ادامه افزود: در این تیم به‌جز خودم، فریدون جیرانی، محمدحسین لطیفی، محسن علی‌اکبری، محمدرضا شفیعی، علی سرتیپی، رضا جودی و حامد عنقا حضور دارند.

کارگردان فیلم سینمایی «33 روز» توضیح داد: همان‌طور که قبلاً هم اعلام شد، هر نامزد انتخاباتی می‌تواند 10 ساعت در تلویزیون برنامه داشته باشد. بر همین اساس، قرار است دو فیلم 30 دقیقه‌ای توسط ما برای تلویزیون تولید شود.

وی در ادامه افزود: این فیلم‌ها در غالب مستند و گفت‌وگوی داغ ساخته می‌شود؛ ضمن اینکه تعدادی فیلم و تیزر دیگر هم براساس امکانات موجود ساخته خواهد شد.

شورجه درباره نحوه توزیع این فیلم‌ها گفت: فیلم‌ها هم از طریق تلویزیون و هم از طریق سایت‌ها و در غالب CD در محل‌های مختلف و نشست‌هایی که برگزار می‌شود، در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این کارگردان همچنین گفت: از طرف من، لطیفی و جیرانی طرح‌هایی داده شد که این طرح‌ها در شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ ضمن اینکه در کنار هر تیم، یک مشاور قرار دارد تا این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه ساخت این فیلم‌ها از امروز آغاز می‌شود، گفت: با توجه به اینکه هشتم خردادماه باید دو فیلم تولیدی به تلویزیون تحویل داده شود، زمان زیادی نداریم و از امروز کار را شروع می‌‎کنیم.

۱۳۹۲/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...