نسخه چاپی

شجوني:

برخی قدرت مادام العمر می‌خواهند

عکس خبري -برخي قدرت مادام العمر مي‌خواهند

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینكه بعضی‌ها می‌خواهند قدرت مادام العمر داشته باشند گفت كه اگر دین داشته باشیم و هوای نفس را كنار بگذاریم همه مشكلات كشور برطرف خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی،با اشاره به اینکه بعضی‌ها می‌خواهند مادام‌العمر در قدرت باشند در صورتی که آن‌ها در شأن جمهوری اسلامی نیستند، خاطر نشان کرد: کیان نظام را رهبری هدایت می‌کند و امید است که ما درس شایسته‌سالاری را از مقام معظم رهبری به‌خوبی فرا بگیریم.

شجونی گفت: در این انتخابات تاکنون مُرّ قانون به خوبی رعایت نشده است، و متاسفانه اولین کار غیر قانونی را رئیس جمهور انجام داد و به اسم سفرهای استانی، سفرهای تبلیغاتی آقای مشایی را راه انداخت.

وی تاکید کرد: بعضی از کاندیداها قبل از شروع زمان تبلیغات ریاست جمهوری، شروع به تبلیغات کرده‌‌اند و این کار غیر قانونی است و شورای نگهبان باید با این تخلفات برخورد کند و جلوی تبلیغات زودهنگام را در سراسر کشور بگیرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: قانون مزاحم بعضی‌هاست که می‌خواهند کارهای خلاف انجام دهند.

شجونی با اشاره به اینکه کاندیداها نباید دل رهبری را آزرده کنند و باید به مقررات عمل کنند، تصریح کرد: متاسفانه در بین بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری هوای نفس وجود دارد.

وی در ادامه با بیان حدیثی از پیامبر اکرم مبنی بر اینکه "هر کس فردی را اصلح‌ از خود ببیند و معرفی نکند، خیانت کرده است." گفت: کاندیدا‌های ریاست جمهوری باید هوای نفس را کنار بگذارند و اگر فردی را از خود صالح‌تر دیدند، از وی حمایت کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: ان‌‌شاءالله خداوند به همه دین‌داری عنایت بفرماید که اگر دین داشته باشیم و هوای نفس را کنار بگذاریم همه مشکلات کشورمان برطرف می‌شود.

شجونی افزود: اصولگرایان باید نفس‌شان را دفن کنند و یک نفر را به عنوان گزینه اصلح انتخاب کنند و به مردم معرفی کنند.

۱۳۹۲/۲/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...