نسخه چاپی

نیروهای مسلح در انتخابات هیچ دخالتی نمی‌كنند

معاون آماد و پشتیبانی ستادكل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح هیچ دخالتی در انتخابات ندارند اما از تصمیمات نهادهای قانونی حمایت می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد حجازی در اولین همایش نگهداری و تعمیرات فناوری ارتباطات و اطلاعات که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه "انتخابات تا این مرحله با صلابت و صحت دنبال شده است"، اظهار کرد: به زودی شورای نگهبان افراد واجد شرایط را معرفی می‌کند و مردم با بصیرتی که دارند فرد اصلح را انتخاب می‌کنند. انتخاب فرد اصلح به آگاهی، تحقیق و پرس‌وجو نیاز دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه "در محیط های نیروهای مسلح هیچگونه تبلیغ، له یا علیه اشخاص نداشته و نخواهیم داشت"، گفت: ملاک انتخاب اصلح توسط مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بیان شده است و اگر این ملاک‌ها مرور شود، مصداق‌ها هم بسیار روشن می‌شود.

حجازی افزود: پایبندی به قانون بسیار اهمیت دارد و افراد و جناح‌هایی که داعیه به دست گرفتن قوه مجریه را دارند باید از هم‌اکنون پایبندی خود را به قانون نشان دهند. کسی که در این مرحله از انتخابات به قانون احترام نگذارد چگونه در طول چهار یا هشت سال می‌تواند به سوگند خود وفادار بماند؟ معاون ستادکل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه "قانون‌شکنان در برابر ملت راه به جایی نمی‌برند"، تصریح کرد: کسانی که وقایع سال 88 ایجاد و قانون‌شکنی کردند، اکنون پشیمان هستند و با شرمساری بازگشتند.

۱۳۹۲/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...