نسخه چاپی

حذف "رقص و آواز" از مهد كودك ها

عکس خبري -حذف "رقص و آواز" از مهد کودک ها

مدیركل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینكه سازمان با مهدهای كه برنامه‌های غیر اخلاقی از جمله رقص به كودكان آموزش می‌دهند برخورد می‌كند، گفت: برنامه‌های آموزشی باید در راستای موازین اسلامی باشد.

به گزارش مشرق، ولی‌الله نصر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در سال جاری بنا داریم تعداد کمپ‌های درمانی را افزایش دهیم، اظهار داشت: در حال حاضر در بخش درمان مردان تعداد کمپ‌ها قابل قبول بوده اما در بخش درمان زنان معتاد با مشکلاتی روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته قرار بود کمپی تحت عنوان کمپ مخصوص درمان زنان در تهران راه‌اندازی شود که به دلایلی به تعویق افتاد اما در سه ماهه ابتدای سال جاری بنا داریم این کمپ راه‌اندازی شود.

نصر ادامه داد: کمپ ویژه زنان در شهر تهران راه‌اندازی خواهد شد به طوری که در این فضای درمانی تمامی معتادان وابسته به مواد سنتی و شیشه درمان می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه در خصوص برنامه‌های آموزشی مهدهای کودک در تهران افزود: تمامی برنامه‌ها تدوین شده به مهدهای کودک ارسال شده اند به طوری که مهدها حق آموزش برنامه‌های غیراخلاقی را ندارند.

وی بیان داشت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان بهزیستی در سال جاری کنترل برنامه‌های آموزشی در مهدهای کودک است به طوری که باید این برنامه‌ها در راستای موازین اسلامی و شرعی باشد.

نصر تاکید کرد: متاسفانه در سالهای اخیر برخی از مهدهای کودک برنامه‌های آموزشی غیراخلاقی از جمله رقص و آواز به کودکان آموزش داده‌اند به طوری که امسال با مهدهای متخلف برخورد شدیدی صورت می‌گیرد.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...