نسخه چاپی

انفجارهای بغداد ادامه دارد

چندین رشته انفجار در كركوك عراق،دست‌كم ۱۰ كشته و ۵۸ زخمی برجای گذاشت، در پی این ناآرامی ها منابع امنیتی عراق خبر از تسلط گروه های مسلح بر مقر ارتش عراق دادند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، سلسله انفجار های بغداد از ظهر دیروز همچنان ادامه دارد،در پی سه انفجار صبح امردر کرکوک که 10 کشته و 58 زخمی به همراه داشته است که در ادامه این سلسه انفجار یکی از منابع پلیس عراق از کشته ‌شدن 3 تن و زخمی ‌شدن 42 نفر در استان «صلاح‌الدین» خبر داد.

در همین زمینه خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز نوشت: افراد مسلح بر مقر ارتش در شمال بغداد سیطره پیدا کردند. سومریه نیوز نیز به نقل از یک منبع پلیس استان کرکوک اعلام کرد: سه بمب در کرکوک منفجر شد که بر اثر آن دست کم یک نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند.

کرکوک شب گذشته نیز شاهد دو انفجار همزمان بود که زخمی شدن پنج غیر نظامی را به همراه داشت. خبرگزاری براثا نیز به نقل از یک منبع امنیتی در پلیس صلاح الدین گزارش داد: چهار تروریست به یک ایست بازرسی پلیس در منطقه اسدیره در 120 کیلومتری شمال تکریت حمله کردند که بر آن یک تروریست کشته شد و بقیه تروریستها فرار کردند.

یک منبع امنیتی در استان دیاله نیز اعلام کرد که در درگیری شب گذشته نیروهای ارتش با تروریستها در منطقه جلولاء در 90 کیلومتری شمال شرق بعقوبه 8 نیروی پلیس زخمی شدند و چند تروریست نیز کشته شدند. به گزارش خبرآنلاین، عراق دیروز شاهدت حملاتی تروریستی خونینی بود. بر اساس آخرین گزارش ها، شمار قربانیان انفجارهای تروریستی در استان‌های «بغداد»، «صلاح‌الدین» و «بصره» به 72 کشته و 150 زخمی رسید. استان صلاح الدین دیروز شاهد کشته‌ و مجروح‌شدن چندین زائر ایرانی بود که این حادثه در شهر بلد و الدجیل در جنوب تکریت رخ داد.

۱۳۹۲/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...