نسخه چاپی

رئيس‌جمهور تاكيد كرد

تا آخرین لحظه عمر دولت خدمت می كنم+ عكس

عکس خبري - تا آخرين لحظه عمر دولت خدمت مي کنم+ عکس

رئیس‌جمهور در آیین بهره‌برداری از كارخانه زغال‌سنگ كوهبنان گفت: تا ۹ صبح ۱۲ مرداد ماه سال جاری تلاش برای خدمت به مردم را ادامه می‌دهیم و ایمان دارم كه این ملت جهش می‌كند و درخشندگی ملت در سال‌های آینده مشخص است.

به گزارش نما، محمود احمدی‌نژاد در آیین بهره‌برداری از کارخانه زغال‌سنگ کوهبنان اظهار داشت: ساده‌زیستی یعنی اینکه در هزینه بیت‌المال مواظب باشید و اشرافی‌گری با پول بیت‌المال غلط است و فرصت خدمت نباید تبدیل به یک فرصت شخصی برای پرکردن جیب‌ها و دست‌اندازی به بیت‌المال شود.

وی با بیان اینکه طی دولت‌های نهم و دهم در تمام بخش‌ها بیش از چند برابر دولت مشابه کار شده است، افزود: این در حالی است که درآمد هم زیاد نشده و ارزش دلار سقوط کرده و قیمت واقعی فروش نفت کمتر از قیمت سال ۶۱ است، اما چند برابر کار شده است، زیرا مسئولان خود را هدف قرار ندادند و باید سطح رفاه ملت بالا رود.

احمدی‌نژاد بیان داشت: برخی نواقص در کشور وجود دارد، اما ملت ایران حوادث بزرگی را گذرانده است که این تحریم‌ها در برابر آنها عددی نیست.

وی ابراز داشت: اگر تمام اراضی کشاورزی زیر پوشش آبیاری قرار گیرد، مصرف آب ما یک سوم می‌شود و با این کار می‌توانیم با افزایش دو برابری کشاورزی، آب کمتری از سفره‌های آب زیرزمینی برداشت کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در ایران ۵۰ میلیون هکتار زمین کشاورزی قابل کشت وجود دارد، افزود: از این میزان فقط در ۱۴ میلیون هکتار آن کاشت صورت می‌گیرد و باید بقیه آن را هم به مردم بدهیم تا خودشان کارها را انجام دهند.

احمدی‌نژاد اذعان داشت: هرچند دشمن موجب ایجاد گرانی شده، اما سطح زندگی مردم نسبت به شش یا هشت سال پیش بهتر شده است و افزایش میزان مصرف مواد غذایی مانند گوشت مرغ و استفاده از کالاهای برقی متعدد بیانگر این موضوع است.

وی از افزایش تولید چند برابری در هشت سال گذشته در بخش سیمان، فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات کشاورزی و دامی خبر داد و خاطرنشان کرد: شش سال پیش ۶ میلیون خودرو در کشور وجود داشت، اما هم اکنون خودروهای موجود در کشور به ۱۸ میلیون دستگاه افزایش یافته است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مسیر ملت مشخص است و ملت همچنان پیش می‌رود، افزود: این که چه کسی آمده و ریل را دچار مشکل کرده مشخص است، اما ملت ایران با سربلندی تمام این سختی‌ها را پشت سر می‌گذارد.

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه دولت با طرح‌هایی مانند هدفمندی یارانه‌ها، مسکن مهر و سهام عدالت در توزیع ثروت کار کرده است، تصریح کرد: سود سالانه سهام عدالت برای قسط می‌رود و قیمت اولیه آن ثابت است، اما قیمت اصلی سهام عدالت چهار تا پنج برابر شده است و مردم باید حواسشان به سهام عدالت باشد و مقدمات نقد شدن سهام عدالت در حال انجام است.

احمدی‌نژاد گفت: قانون مالیاتی ما باید درست شود تا دوباره این پول‌ها دور نزند و در جیب عده‌ای خاص نرود.

وی اظهار داشت: پول‌ها نباید در تهران برای خرید و فروش برج خرج شود، بلکه باید در زمینه راه، کارخانه، دانشگاه، هواپیما، کشتی و معدن هزینه شود.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: ناراحتی‌های دشمنان از پیشرفت جهشی ملت ایران است و باید همه با هم ایران را بسازیم.

وی عنوان کرد: تا ۹ صبح ۱۲ مرداد ماه سال جاری تلاش برای خدمت به مردم را ادامه می‌دهیم و ایمان دارم که این ملت جهش می‌کند و درخشندگی ملت در سال‌های آینده مشخص است.

۱۳۹۲/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...