نسخه چاپی

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان(عج) ديلم:

كاندیدا برای حل معضلات اقتصادی برنامه داشته باشند

عکس خبري -کانديدا براي حل معضلات اقتصادي برنامه داشته باشند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) دیلم گفت: كاندیداها باید مراقب باشند حرف‎هایی بزنند كه بر اساس عقاید، مبانی اسلام و عقل و منطق باشد و برای حل مشكلات مردم و معضلات اقتصادی برنامه داشته باشند.

به گزارش نما به نقل از فارس از دیلم، حجت الاسلام عادل رعیت ظهر امروز در نشست حلقه صالحین شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری خلق یک حماسه سیاسی نیازمند تلاشی جهادگونه است و حماسه اقتصادی به اینکه در حماسه سیاسی چگونه عمل می‏کنیم وابسته می‎شود.

وی افزود: باید بپذیریم که در کشور مشکل اقتصادی وجود دارد و خیلی از آنها مربوط به تحریم‎ها نیست و مربوط به مدیریت اقتصادی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الزمان(عج) خاطرنشان کرد: ما باید همه تلاش خود را کنیم که از بین کاندیداها انتخاب اصلح را داشته باشیم و فردی را انتخاب کنیم که متدین و معتقد به فرهنگ اهل بیت(ع) باشد.

رعیت اضافه کرد: رئیس جمهور باید فردی انقلابی، ولایی، مدیر و مدبر، شجاع و کارآمد بوده و دارای روحیه استکبار ستیزی باشد.

وی یادآور شد: دشمن دنبال برنامه‎ریزی برای خارج کردن ایران از الگوی اسلامی و ولایی است و منتخب مردم باید هوشیار و آگاه به اینگونه مسایل باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما باید ببینیم کدام یک از کاندیداها در زمین دشمن فعالیت می‎کند و مراقب باشیم اینگونه افراد را انتخاب نکنیم.

وی گفت: کاندیداها باید مراقب باشند حرف‎هایی بزنند که بر اساس عقاید، مبانی اسلام و عقل و منطق باشد و برای حل مشکلات مردم و معضلات اقتصادی برنامه داشته باشند.

رعیت بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مطالبه مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی است.

وی پخش مناظره‎های تلویزیونی را برای بصیرت‎افزایی مردم بسیار خوب و مفید دانست و اظهار داشت: مناظره‎ها باید بر اساس مکتب اسلامی و پرهیز از تخریب کاندیداهای دیگر باشد.

رعیت گفت: باید دعا کنیم خداوند بهترین سرنوشت را برای ملت ایران در این آزمون بزرگ رقم زند و این انتخابات با حضور حداکثری مردم و پرشور برگزار شود.

نشست‎های حلقه صالحین به صورت هفتگی و با موضوعات مهم و اخبار سیاسی ایران و جهان و بررسی و ایراد نقطه نظرات همکاران درباره این موضوعات برگزار می‎شود.

۱۳۹۲/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...