نسخه چاپی

عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس

وزارتخانه های دولت ضعیف عمل می كنند

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد ازعملكرد وزارتخانه های دولت گفت: بسیاری از طرح های عمرانی حوزه انتخابیه اش نیمه كاره رها شده و وزارتخانه های مسئول هیچ تعهدی برای انجام وظایف خود ندارند.

سید سعید زمانیان دهکردی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی خود با اشاره به سوءمدیریت وزیر نیرو افزود: علی رغم پیگیری های مستمر تاکنون هیچ اقدامی درخصوص جلوگیری از اقدامات خلاف و حفر تونل ها در استان چهارمحال و بختیاری صورت نگرفته است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه تونل ها و پروژه های بسیاری در حوزه انتخابیه اش نیمه کاره رها شده اند، تصریح کرد: رفع مشکلات عمرانی استان چهارمحال و بختیاری نیازمند اقدام عملی از سوی مسئولان است.

وی با اشاره به شرایط نامناسب از لحاظ بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه خود افزود: استان چهارمحال و بختیاری با انواع کمبودها در حوزه درمانی و بهداشتی روبرو است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه اصلاح بند زاینده رود جنوبی در استان چهارمحال و بختیاری از دستورات رئیس جمهور بوده است، گفت: تاکنون هیچ اقدام موثری در این زمینه انجام نشده است.

وی با اشاره به کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق شهرکرد تصریح کرد: ضرورت تحویل یک دستگاه بالگرد با توجه به توافقات به عمل آمده باید از سوی سازمان هلال احمر استان جدی گرفته شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: وضعیت نامطلوب راه های ارتباطی حوزه انتخابیه در استان چهارمحال و بختیاری لزوم توجه وزیر راه و شهرسازی را نشان می دهد.

۱۳۹۲/۲/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...