نسخه چاپی

تجلیل فراكسیون زنان مجلس از بیانات راهگشای مقام معظم رهبری

عکس خبري -تجليل فراکسيون زنان مجلس از بيانات راهگشاي مقام معظم رهبري

فراكسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت دیدار با رهبر معظم انقلاب از نقطه نظرات ایشان تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش نما به نقل از اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، در آستانه ماه مبارک رجب صدها نفر از بانوان برجسته و فعال در بخش‌های دانشگاهی، حوزوی، مسائل خانواده و زنان، دستگاه‌های اجرایی، فعالیت‌های قرآنی، رسانه و سازمان‌های مردم نهاد در تاریخ 21 اردیبهشت ماه با حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس به منظور توجیهات رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار در زمینه برخی از مباحث زن و خانواده بیانیه‌ای را به منظور تشکر از نقطه نظرات ایشان منتشر کردند که متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای در جمع تعدادی از بانوان فرهیخته و مسئولان نظام این حقیقت تاریخی را پیش رو می‌نهد که گفتمان به ظاهر فریبنده غرب که اکنون با تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاریش، شکستن نهاد خانواده را هدف‌گذاری کرده و به تعبیر معظم ‌له رو به سراشیبی، سقوط و سرافکندگی است.

این رهنمود به معنای گفتمان کامل و قانع کننده اسلام در مورد زن که تجلی آن را به درستی می‌توان در الگویی ایرانی ـ اسلامی جستجو کرد، ‌باید در عرصه بین‌المللی پیشتاز و کنشگرانه باشد.

اینک شکرانه این رهنمود با ما است و ما به عنوان اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی مراتب سپاس و قدرشناسی خود را نسبت به خط هدایتگری اعلام می‌کنیم و نشانه این قدرشناسی اهتمامی است که این فراکسیون در راستای تصویب و نظارت بر قوانین مرتبط خواهد داشت و امید است از این آزمون سربلند و رستگار بیرون آییم.

۱۳۹۲/۲/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...