نسخه چاپی

بيانيه اعضاء هيئت علمي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي:

مردم اجازه تكرار خاطره تلخ فتنه 88 را نخواهند داد

جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور در حمایت از شورای نگهبان بیانیه‌ای منتشر كردند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، جمعی از اعضی هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در حمایت از شورای نگهبان قانون اساسی در روند بررسی صلاحیت‌ها بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

انقلاب شکوهمند اسلامی این میراث گرانقدر حضرت روح‌الله(ره) در چهارمین دهه از حیات طیبه خویش و در آستانه یازدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری بیش از گذشته در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی، نیازمند همگرایی و وحدت کلمه همه اقشار و جریانات مؤثر سیاسی حول محور ولایت فقیه است و تقوی الهی، داشتن بصیرت و درک صحیح از شرایط حساس امروز کشور و جهان و بی‌توجهی به علقه‌های زودگذر فردی و گروهی از شروط تحقق راهبرد اتحاد و حفظ آرامش است.

اتحاد و آرامشی که جبهه استکبار خارجی در اوج تحولات منطقه‌ای از یک سو و فتنه‌گران و منحرفان داخلی از سویی دیگر برآنند که به بهانه عدم احراز صلاحیت‌های برخی از کاندیدها آن را مخدوش و باز دیگر قانون را در مسلخ قدرت‌طلبی خویش ذبح کنند.

ما جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن حمایت کامل از عملکرد شورای محترم نگهبان در روند بررسی صلاحیت‌ها اعلام می‌کنیم که قانون اساسی به عنوان میثاق ملی نقش همه قوا و مراکز نظارتی را به روشنی مشخص نموده و همانگونه که همه کاندیداهای محترم در هفته‌های اخیر تصریح نموده‌اند، نظر این شورا فصل‌الخطاب و لازم‌الاجراست.

لذا هرگونه اعتراض به روند بررسی صلاحیت‌ها باید در مجاری قانونی تعیین شده صورت گرفته و تخطی از این مسیر مشخص به هیچ روی پذیرفته نیست. بی‌شک مردم نجیب و مومن این مرز و بوم بار دیگر اجازه نخواهند داد که خاطره تلخ فتنه‌گری‌های سال 88 تکرار شود.

فراموش نکنیم این سخن والای امام راحل (ره) را که فرمودند:‌«هر کس بگوید رای شورای نگهبان کذا است مفسد است»

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...