نسخه چاپی

نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد:

هر رای مانند یك موشك بالستیك برای اقتدار نظام است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هر رای كه به صندوق‌ها ریخته می‌شود مانند یك موشك بالستیك اقتدار و امنیت را برای ایران تامین می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان سه‌شنبه شب در مراسم تجلیل از مددکاران نمونه بنیادهای شهید کشور در قم با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدا توسط امام راحل اظهار کرد: ایشان حتی در دوران کهنسالی و بیماری هم این کار را ترک نکردند و همواره می‌فرمودند در مقابل این خانواده‌ها احساس عجز می‌کنم.

وی افزود: برخی افراد قرآن یا تصاویری از شهدا را برای امضا توسط امام خمینی(ره) به نزد ایشان می‌آوردند و امام نیز در کنار یکی از عکس‌ها نوشته بودند من دست و بازوی شما را می‌بوسم و بر این بوسه‌ام افتخار خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مواقع فشارهای روحی با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند گفت: ایشان هم در این باره می‌فرمایند بهترین ساعات عمرم را همین ملاقات‌ها تشکیل می‌دهند و خطاب به خانواده‌ها هم می‌گویند آمده‌ام تا عرض ارادت و اخلاص خود را نسبت به شما بیان کنم.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده شهدا نه تنها سعادت این دنیا را تامین می‌کند بلکه خوشبختی و سعادت در جهان آخرت را نیز به دنبال دارد.

رحیمیان با اشاره به پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به برکت رهبری مدبرانه امام راحل و خون پاک شهدا گفت: در شرایط کنونی هم با رهبری حکیمانه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ابهت ابرقدرت‌های جهانی فرو ریخته و ایران اسلامی در مقابل استکبار که آمریکای جهان‌خوار رهبری آن را بر عهده دارد ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حتی کشورهای غربی هم اعتراف کرده‌اند که رقابت با ایران دارای دشواری‌هایی بوده و حالت طبیعی ندارد زیرا می‌دانند مقابله با جمهوری اسلامی اساس و اقتدار آنها را تهدید می‌کند.

وی تجاوز قدرت‌های غربی به کشورهایی چون عراق و سوریه را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: این حملات در واقع زمینه‌سازی برای تجاوز به ایران بود اما جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و معنویت حاکم بر کشور که حاصل ایمان و ولایت است اقتدار خود را حفظ کرد.

رحیمیان گفت: دشمنان امروز به سیاه‌نمایی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی مشغول هستند تا مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند اما باید دانست هر رای که به صندوق‌ها ریخته می‌شود مانند یک موشک بالستیک اقتدار و امنیت را برای ایران تامین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نظر امام خمینی(ره) مبنی بر واجب شرعی بودن شرکت در انتخابات ابراز کرد: ایشان عقیده داشتند حضور در این صحنه یعنی رای به نظام جمهوری اسلامی؛ بنابراین وظیفه امروز هر ایرانی حضور در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی است.

وی ادامه داد: هر حکومتی برای انتخاب دولت‌مردان خود فیلترهایی را قرار داده و در جمهوری اسلامی هم شورای نگهبان مسئولیت احراز صلاحیت برای تصدی ریاست جمهوری را بر عهده دارد بنابراین رای این شورا حجت بوده و مردم باید از میان کاندیداهای تایید صلاحیت شده و بر اساس معیارهای صحیح انتخاب اصلح، رئیس جمهور بعدی را برگزینند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فتنه 88 بیان داشت: در جریان این حادثه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان نگران انقلاب و ارزش‌های آن بودند و برای پیروزی ملت ایران دعا می‌کردند و زمانی که حضور گسترده مردم در 9 دی را مشاهده کردند چند برابر بر اعتمادشان نسبت به نظام جمهوری اسلامی افزوده شد.

وی با بیان اینکه آزمون‌های الهی تا پایان عمر انسان را در معرض امتحان قرار می‌دهند گفت: هر امتحانی ریزش‌ها و رویش‌هایی را به دنبال دارد؛ همه اقشار باید مراقب باشند تا در پیچ تاریخی انقلاب سربلند بیرون بیایند.

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...