نسخه چاپی

سپاهان منتظر افشاگری رویانیان درباره "حقایق"

عکس خبري -سپاهان منتظر افشاگري رويانيان درباره "حقايق"

سرپرست تیم فوتبال سپاهان پس از شكایت باشگاهش از محمد رویانیان از وی خواست "حقایقی" را كه مدعی دانستن آنهاست را زودتر بازگو كند.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به شکایت باشگاه سپاهان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل مصاحبه اخیرش، گفت: دلایل شکایت ما از آقای رویانیان پیش تر گفته شده، اما می‌خواهم نکته ای را به آن اضافه کنم. مدیرعامل پرسپولیس در حرف‌هایش از حقایقی سخن گفتند که می‌خواهد افشا کند. من هم می‌گویم بهتر است زودتر این کار را بکند تا مردم بیش از این منتظر نمانند!

وی همچنین گفت: بهتر است آقای رویانیان هر چه زودتر حقایقی را که می‌داند افشا کند تا خود ما هم بدانیم! ما منتظر نشسته‌ایم که ایشان حقایقش را بازگو کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در ادامه و در واکنش به شایعه مذاکره باشگاهش با مهدی رحمتی، گفت: باشگاه از ما خواسته درباره نقل و انتقالات هیچ حرفی نزنیم. من نمی‌توانم این شایعات را تکذیب یا تایید کنم. نقل و انتقالات جزو خطوط قرمز سپاهان است و هر گاه قرارداد ما با بازیکن رسما ثبت شود، خبرش را اعلام می‌کنیم.

وی در پایان از برگزاری اردوی پیش فصل تیمش در کشور ترکیه خبر داد و گفت: از 29 خرداد تا 10 تیر در آنکارا اردو خواهیم داشت و احتمالا با تیم‌های حاضر در آن شهر دیدارهای تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...