نسخه چاپی

نماينده مردم فلاورجان در مجلس عنوان كرد

تبعیت محض از ولایت‌فقیه مهم‌ترین شاخصه كاندیدای ریاست‌جمهوری

عکس خبري -تبعيت محض از ولايت‌فقيه مهم‌ترين شاخصه کانديداي رياست‌جمهوري

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین شاخصه كاندیدای ریاست‌جمهوری تبعیت محض از ولایت‌فقیه است.

حجت‌الاسلام ناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره لزوم اتحاد اصولگرایان اظهار کرد: به یقین اصولگرایان باید در روزهای آینده به وحدت رویه درباره کاندیداهای خود برسند به گونه‌ای که در نهایت یکی دو نفر از این کاندیداها در صحنه باقی بمانند.

وی افزود: حضور بیش از دو نفر در صحنه انتخابات خیانت به جامعه اصولگرایی کشور است چرا که تنها سبب خرد شدن آرای اصولگرایان و شکست آنها می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است اصولگرایان جلساتی مشترک تشکیل و با هم‌فکری یکدیگر بر روی یک نفر اتفاق‌نظر کنند.

وی ادامه داد: این فرد باید از نظر قدرت اجرایی برتر از بقیه بوده و پیرو ولی‌امر مسلمین باشد چرا که مهم‌ترین شاخصه کاندیدای ریاست‌جمهوری پیروی از ولایت‌فقیه و دوری از چون و چرا در برابر رهبر است.

موسوی تاکید کرد: اصولگرایان برای انتخاب فرد اصلح باید تمام شاخص‌های مهم همچون مدیریت، توانایی رفع مشکلات اقتصادی، قدرت سیاسی و موارد دیگر را مد نظر قرار دهند و در نهایت یک یا دو نفر را در صحنه انتخابات باقی گذاشته و بقیه این افراد در راه رسیدن به اهدافشان همراهی کنند.

۱۳۹۲/۳/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...