نسخه چاپی

هافبك نيمكت نشين گل محمدي:

با دایی هر دو جام را می‌گیریم

عکس خبري -با دايي هر دو جام را مي‌گيريم

هافبك پرسپولیس معتقد است كه این تیم می‌تواند با مدیریت دایی به موفقیت برسد و نتایج ضعیف فصل گذشته را جبران كند.

عادل کلاه‌کج در مورد انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس عنوان کرد: «از اینکه دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده بسیار خوشحال هستم، چون ایشان هم مدیریت قدرتمندی دارد و هم ازنظر فنی در سطح بالایی است. وقتی با هم صحبت می‌کردیم، می‌گفتیم مربی‌ای می‌خواهیم که این شرایط را داشته باشد. می‌توانیم با دایی هر 2 جام را کسب کنیم.»


وی ادامه داد: «قبلا هم با دایی کار کرده‌ام، او در تمرینات، اردوها و مسابقات بسیار جدی است. نظم در تیم‌های دایی بسیار مهم است. او برعکس مربیان دیگر به بازیکنی که در تمرینات آماده باشد میدان می‌دهد و در این شرایط بازیکن می‌داند که با رقابت می‌تواند به ترکیب اصلی برسد و جای خودش را بگیرد.»



هافبک پرسپولیس با اعلام این که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، اظهار داشت: «با شروع دور جدید تمرینات می‌خواهیم کار خودمان را جدی آغاز کنیم تا پرسپولیس را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. از همان روز اول با جدیت تمرین می‌کنیم تا نتایج ضعیف فصل گذشته را جبران کنیم.»



کلاه‌کج در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند عملکرد نه چندان خوبش را در فصل گذشته جبران کند، گفت: «من از سپاهان با شرایط خوب به پرسپولیس آمدم و می‌خواستم به تیم کمک کنم اما خیلی سختی کشیدم تا به ترکیب 11 نفره راه پیدا کنم؛ متاسفانه زمانی بازیکن فیکس شدم که خیلی دیر شده بود، اما می‌خواهم ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کنم.»



وی شرایط پرسپولیس را خوب توصیف و تصریح کرد: «پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد که در تیم‌های دیگر با هم همبازی بودند و هماهنگ هستند، نکته اینجاست که ما بازیکن خود علی آقا (دایی) هستیم و از یکدیگر شناخت کافی داریم. مطمئن هستم اگر این بازیکنان حفظ و یکی، دو نفر هم اضافه شوند می‌توانیم با مدیریت خوب دایی به موفقیت برسیم.»

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...