نسخه چاپی

واكنش رویانیان به شكایت سپاهان

محمد رویانیان در واكنش به شكایت باشگاه سپاهان گفت: من صحبت‌هایی كردم اما چرا سپاهانی‌ها به خودشان گرفته‌اند؟

به گزارش نما ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ شکایت باشگاه سپاهان از او اظهار کرد: سپاهانی‌ها شکایت کرده‌اند و من هم به کمیته انضباطی می‌روم و جواب آنها را می‌دهم. من به تمام مراجع قانونی کشور می‌روم و این موضوع را پیگیری می‌کنم که چهل میلیارد تومان پول از صنعت کشور چگونه وارد یک باشگاه شده است.

وی ادامه داد: من صحبت‌هایی کردم، اما چرا سپاهانی‌ها به خودشان گرفته‌اند؟ آنها می‌توانند شکایت کنند و من هم حقایق را خواهم گفت. اگر این پول‌ها از دولت نمی‌آید پس منبع آن کجاست؟ و اگر هم این پول‌ها منبع شخصی دارد من حرفم را پس می‌گیرم.

رویانیان با بیان اینکه سپاهانی‌ها موضوع را از اصل خود منحرف کرده‌اند گفت: منظور ما فقط سیدجلال حسینی نبود. آنها نسبت به سیدجلال عقب نشینی کرده‌اند. سپاهان دو بازیکن دیگر ما را هم همینطور هدف قرار داده بود. من شخصا به وزارت صنایع می‌روم و پیگیری می‌کنم که این پول‌ها منبع شخصی دارد یا دولتی؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره‌ی عقد قرارداد نهایی با علی دایی هم گفت: امروز با نماینده‌ی دایی جلسه‌ای برگزاری می‌کنیم و پیش نویس قرارداد را امضا می‌کنیم.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود علی دایی فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه داده است، گفت: او فهرستی به ما داده که در حال تکمیل است.

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...