نسخه چاپی

حبیبی:رای حزب موتلفه در انتخابات لیست جبهه متحداصولگرایی است

حبیبی تاكید كرد: ‌حزب موتلفه اسلامی در انتخابات به فهرست جبهه متحد اصولگرایی رای می‌دهد.

به گزارش نما،محمدنبي حبيبي که در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، با اشاره به تقارن يوم‌الله 22 بهمن با هفته وحدت و ميلاد مبارك رسول گرامي اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار كرد: بيش از سه دهه است كه ملت بزرگ ايران با وحدت ملي و انسجام اسلامي در برابر دشمنان اسلام ايستاده‌اند و توطئه‌هاي آنان را يكي پس از ديگري خنثي كرده‌اند.

حبيبي با اشاره به ترفندهاي دشمن در ايجاد شكاف در بين ملت تصريح کرد:‌ دشمن طي سه دهه گذشته سعي كرده است تفاوت را به تضاد و تضاد را به تخاصم و تخاصم را به فروپاشي انقلاب و نظام تبديل كند، اما همواره تير آن‌ها به سنگ خورده است و ملت يك صدايي و يكپارچگي خود را به ويژه در روز 22 بهمن به رخ دشمنان اسلام كشيده است. لذا مطمئن هستيم امسال نيز چنين خواهد بود و شاهد يك حضور دشمن‌شكن در سراسر كشور در يوم‌الله 22 بهمن خواهيم بود.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به خطبه‌هاي نوراني مقام معظم رهبري در نماز جمعه هفته گذشته تاکيد کرد: ‌ما افتخار مي‌كنيم رهبر معظم انقلاب در جايگاه ولي امر مسلمين جهان در خطبه‌هاي نماز جمعه دورنماي روشن انقلاب اسلامي در منطقه را به مردم جهان اسلام نشان داده‌اند و ابعاد آن را كاملا روشن نمودند.

وي افزود:‌ راهبردهاي انقلاب اسلامي فرا روي ميليون‌ها جوان مشتاق در كشورهاي اسلامي و بويژه كشورهاي عربي است طرح آن از سوي مقام معظم رهبري به مفهوم ارتقاء جايگاه ولايت در نگاه مسلمانان جهان و نقش ويژه و راهبردي آن در پيروزي‌هاي به دست آمده مي‌باشد.

حبيبي در ادامه بيان كرد:‌ امروز نسل سوم انقلاب همپاي نسل جوان ملت‌هاي مسلمان منطقه رو در روي آمريكا و استكبار جهاني ايستاده است و بدون شك شهيد مصطفي احمدي‌روشن دانشمند عزيز ما در جلو اين صف ايستادگي قرار دارد.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي تاكيد كرد: ما بدون شك از گردنه‌هاي خطرناكي عبور كرده‌ايم تا به اينجا رسيده‌ايم اكنون به تعبير مقام معظم رهبري در سر يك پيچ تاريخي قرار داريم. ان‌شاءالله به سلامت از آن عبور مي‌كنيم و آينده انقلاب و آينده حركت‌هاي رهايي بخش اسلامي در جهان را تضمين مي‌نماييم.

وي با اشاره به جشن‌هاي پيروزي‌هاي انقلاب و همزماني آن با سالگرد انقلاب مردم مصر گفت: ملت ايران و ملت مصر مشتركات زيادي دارند و هر دو الهام بخش حركت‌هاي رهايي بخش اسلامي هستند.

حبيبي با اظهار تاسف از دستگيري جوانان مصري كه اخيرا به تهران آمده بودند و در ملاقات با مقام معظم رهبري و نيز در همايش بيداري اسلامي شركت داشتند، گفت:‌ دستگيري جوانان مصري نشان مي‌دهد كه هنوز مستبدين در قالب حكومت نظامي اعلام نشده در اين كشور نفس مي‌كشند و به راي مردم اعتماد ندارند. ملت مصر بايد با تداوم گروهايي در ميدان التحرير، باقي مانده جريان استبداد در اين كشور را از بين ببرد تا بتواند پيروزي را در آغوش كشد.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به راهپيمايي مردم آمريكا در 80 شهر اين كشور در دفاع از مردم ايران اظهار كرد:‌ مردم آمريكا نشان دادند با ترور، حمله نظامي، تحريم و تهديد عليه ايران مخالفند. آن‌ها نمي‌خواهند شريک جرم مسوولان آمريکايي عليه ملت ايران باشند.

وي افزود: ما از آن‌ها تقدير مي‌كنيم، اين‌كه مي‌بينيم عكس شهيد مصطفي احمدي روشن و فرزند مظلوم وي در پلاكاردهاي تظاهركنندگان آمريكايي در واشنگتن، نيويورك و .... ديده مي‌شود آن را به حساب پاكي خون و شدت مظلوميت وي و نيز حقانيت انقلاب اسلامي مي‌دانيم.

حبيبي با اشاره به انتخابات مجلس نهم خاطرنشان کرد: ‌مقام معظم رهبري نكاتي را در خطبه‌هاي نوراني نماز جمعه گذشته فرمودند و توصيه‌هايي به مردم و مسوولان و نيز نامزدها داشتند. اميدوارم با رعايت آن، شاهد يك انتخابات پرشور، ‌رقابتي، ‌سالم و جدي باشيم.

وي ادامه داد: ما بايد يك مجلس قوي، سالم، كارآمد و پر تحرك تشكيل دهيم تا بتواند ماموريت‌هاي مهم كه از سوي مردم و مقام معظم رهبري در دهه چهارم انقلاب به عهده آنان است به خوبي انجام دهند.

حبيبي تاكيد كرد: ‌حزب موتلفه اسلامي در انتخابات به فهرست جبهه متحد اصولگرايي راي مي‌دهد.

وي با اشاره به بودجه سال 91 گفت: ‌اگر نمايندگان همت كنند، بودجه سال 91 را مي‌توانند تا پايان امسال بدهند. كار مجلس در بررسي بودجه، بودجه نويسي مجدد نيست، هر سال با تغيراتي جزئي در مجلس و جابجايي رديف‌ها بودجه تصويب شده است.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي در پايان اظهار كرد: ‌تهديدها و تحريم‌ها كوچكترين اثري بر روي بودجه سال آينده ندارد. اكنون در اروپا، دولت‌هاي اروپايي نمي‌توانند مردم خود را در برابر سرما مصون نگه دارند. صدها نفر در اثر سرمازدگي كشته شده‌اند و شمار زيادي در بيمارستان‌ها هستند، اگر ايران اروپا را تحريم نفتي كند به روز سياه خواهند افتاد.

۱۳۹۰/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...