نسخه چاپی

تصمیم هواپیمایی آسمان برای از بین بردن ترس كروش از پرواز ایرانی/ كاپیتان شهبازی خلبان ویژه پروازهای ملی!

هواپیمایی آسمان برای از بین بردن ترس كارلوس كروش و ملی پوشان از پروازهای ایرانی ، یكی از بهترین خلبان های ایرانی را خلبان پرواز تیم ملی كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین ؛ درحالی که کمتر از 15 روز دیگر تیم ملی فوتبال ایران در مسابقاتی مهم به مصاف تیم های قطر ، لبنان و کره جنوبی می رود و سرنوشت صعود به جام جهانی برای مان مشخص می شود ، هواپیمایی آسمان اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران در این بازی ها برای اینکه ملی پوشان و سرمربی تیم ملی با دغدغه کمتری به این سفر بروند از یک خلبان سرشناس ایرانی برای این پرواز استفاده می کند. کاپیتان هوشنگ شهبازی ، خلبان بازنشسته خطوط هوایی ایران ایر که نامش با روز 26 مهر 1390 در تاریخ ایران مانده ، در این روز پرواز بویینگ 727 هواپیمایی ایران ایر را در حالی که چرخ جلوی هواپیما باز نمی شد با چرخ های عقب به سلامت در فرودگاه مهرآباد به زمین نشاند و به این دلیل چهره ای سرشناس در تاریخ پرواز های ایرانی و حتی دنیا شد. کاپیتان شهبازی با تائید این پیشنهاد می گوید:« خوشحالم که بعد از سال ها قرار شده با پرواز آسمان همکاری داشته باشم و امیدوارم بتوانیم در این سفرها ، پروازی آرام را به ملی پوشان خوب مان هدیه کنیم و آنها بتوانند سهمیه حضور در جام جهانی را برای فوتبال ایران بگیرند. »

کارلوس کروش سرکربی تیم ملی ایران از زمانی که به ایران آمده تنها یک بار به مسافرت هوایی در خطوط داخلی رفته و آن هم سفر اخیرش به شیراز بوده است.

۱۳۹۲/۳/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...