نسخه چاپی

دبير مجمع هماهنگي پيروان امام و رهبري:

تحولات آینده استان قم دارای اثرات ملی است

دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری تحولات آینده استان قم را دارای اثرات ملی دانست و افزود: همه ما در یك كشتی سوار شده‌ایم و ما باید نسبت به حوادث آینده قم هوشیار باشیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی بنایی در جلسه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با اشاره به فعالیت انتخاباتی این تشکل برای شورای شهر گفت: شورای شهر برای این تشکل اهمیت خاصی دارد و در دوره‌های گذشته انتخابات شورای اسلامی مجمع مورد اعتماد مردم بوده و در دوره‌های گذشته اکثر اعضای لیست انتخاباتی مجمع رای آوردند، البته این تشکل هیچ‌گاه از اعضای شورای شهر تقاضایی نداشته است.

وی اضافه کرد: همه در یک راستا حرکت می‌کنیم و به دنبال ارتقای فرهنگی و عمرانی قم هستیم، همه کسانی که به دنبال پیشرفت قم هستند را در کنار هم جمع کردیم. از دو سال پیش اتاق فکری به عنوان پشتیبانی برای شورای شهر تشکیل دادیم تا چراغ راهی برای آن باشد و در این این اتاق فکر مطالعات علمی و حساب شده‌ای صورت گرفته است.

نماینده سابق مردم قم در مجلس عملکرد مجمع در انتخاب اعضای لیست انتخاباتی را شتاب زده ندانست و افزود: اعتدال‌گرا هستیم و این تشکل که با مجوز وزارت کشور 16 سال در حال فعالیت است، بدون افراط و تفریط در مسیر مستقیم حرکت می‌کند.

دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با اشاره به پشتیبانی این تشکل از شورای شهر اظهار داشت: برخی از فعالیت‌هایی که در شورای شهر صورت گرفت با پشتیبانی مجمع بوده است که به حل معضلات شهری منجر شد.

وی ادامه داد: در شورای شهر باید از تمام ظرفیت‌های شهر قم استفاده کرد و ظرفیت دکتر لاریجانی از مواردی است که باید در شورای بعدی از آن به صورت کامل استفاده شود.

بنایی اضافه کرد: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری به عنوان جمعیت تاثیر‌گذار و اعتدال‌گرا در شهر قم به اعتلای این شهر فکر کرده و با ارگان‌های مختلف تعامل دارد.

وی تحولات آینده استان قم را دارای اثرات ملی دانست و افزود: همه ما در یک کشتی سوار شده‌ایم و ما باید نسبت به حوادث آینده قم هوشیار باشیم. معرفی قم به عنوان حرم اهل بیت از سوی ائمه نکته مهمی است و باید با تبعیت از مقام معظم رهبری و مراجع شهری آباد داشته باشیم.

دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم اضافه کرد: البته نباید در کنار فعالیت‌های عمرانی در شهر قم نسبت به مسائل فرهنگی شهر غافل باشیم. مسائل فرهنگی برای ما به همان نسبت مسائل عمرانی اهمیت دارد و به همان نسبتی که شهر قم در بحث عمرانی پیشرفت می‌کند باید در بخش فرهنگی نیز رشد کند.

۱۳۹۲/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...