نسخه چاپی

عجیب ترین سارق تهران دستگیر شد+عكس

نیروهای پلیس، در بررسی بیشتر و دقیق تر در تمامی فیلم‌های ضبط شده از دوربین های امنیتی ماموران، به یك نوجوان كوتاه قد و لاغر اندام كه در تمامی محدوده سرقت حضور داشت، مشكوك شدند.

به گزارش نما پلیس تهران، سارق نوجوانی را که به طور کاملا متفاومتی، اقدام به سرقت منازل مسکونی می‌ کرد، شناسایی و دستگیر کرد.

در پی شکایت برخی شهروندان غرب تهران در خصوص سرقت لوازم با ارزش منازلشان، ماموران کلانتری 118 ستارخان، موظف شدند تا سارق و یا سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.



ذبیح قصاب.jpg


در بررسی‌های اولیه، ماموران تخصصی کلانتری متوجه شدند فرد سارق، به طور کاملا حرفه‌ای اقدام به سرقت‌ کرده است.

در بررسی بیشتر و دقیق تر در تمامی فیلم‌های ضبط شده از دوربین های امنیتی ماموران، به یک نوجوان کوتاه قد و لاغر اندام که در تمامی محدوده سرقت حضور داشت، مشکوک شدند.

ماموران با چهره نگاری و درآوردن اطلاعات فرد مظنون، وی را در خیابان‌ های غرب تهران دستگیر و به مقر انتقال دادند.

رئیس کلانتری 118 ستارخان در این باره گفت: با انتقال متهم 16 ساله با 130 سانتی متر قد به مقر، چندین شاه کلید که ساختنش کار هر کسی نبود، در جیب هایش کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول در خصوص نحوه سرقت این متهم گفت: برابر اعتراف سارق، مشخص شد این نوجوان از لای نرده‌های پنجره و از داخل کانال کولر وارد خانه‌ ها شده و با سرقت اشیاء قیمتی با شاه کلید، درب را از داخل باز کرده و با خونسردی مکان را ترک می‌کند و این سرقت‌ها را معمولا در مجمتع‌های مسکونی صورت می داده است.

منبع: شبکه خبر

۱۳۹۲/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...