نسخه چاپی

سكته قلبی ولی‌عهد سعودی

در برخی از صفحات فیس بوك خبرهایی مبنی بر مبتلا شدن ولی‌عهد سعودی به عارضه قلبی و زیر تیغ جراحان رفتن وی منتشر شده، اكنون این سوال مطرح است كه آیا ولی‌عهد كنونی به سرنوشت ولی‌عهد سابق مبتلا شده و باید در انتظار جنگ قدرت جدید بین شاهزادگان بود.

به گزارش فارس، جنبش جوانان القطیف در صفحه فیس بوک خود خبری مبنی بر مبتلا شدن "نایف بن عبدالعزیز"، ولی‌عهد عربستان سعودی به عارضه قلبی منتشر کردند.

گفته می‌شود، شدت حمله قلبی نایف به حدی بوده که موجب انتقال سریع ولی‌عهد عربستان به بیمارستان نظامی در جده شده تا پس از آن فورا تحت عمل جراحی قرار گیرد.

جنبش جوانان القطیف رقابت شاهزادگان سعودی برای تصدی منصب ولی‌عهدی را مهمترین دلیل ممانعت از انتشار خبر سکته قلبی نایف و زیر تیغ جراحان رفتن وی اعلام کرد‌ه‌اند.

این جنبش تاکید می‌کند: به همین دلیل پادشاه عربستان چند روز پیش جشنواره موسیقی که قرار بود در این کشور برگزار شود، را لغو کرد و رسانه‌های سعودی به دروغ ابراز همدردی با مردم سوریه را دلیل لغو این جشنواره توسط پادشاه عربستان بیان کردند.

بی‌تردید لغو جشنواره مذکور توسط ملک عبد العزیز، پادشاه عربستان می‌تواند بیانگر وخامت حال نایف عبد العزیز، ولی‌عهد عربستان باشد. به ویژه آنکه فعالان عربستانی اعتقاد دارند، آل‌سعود که برای درگذشت پادشاهان و شاهزادگان اعلام عزا نمی‌کند، چگونه برای ملت سوریه و دیگر ملت‌های عربی اعلام عزا کند و برگزاری این جشنواره را لغو کند و این تایید کننده وخامت حال ولی‌عهد است.

۱۳۹۰/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...