نسخه چاپی

ضرغامی: مناظره‌ها 8 نفره برگزار می شود

سید عزت‌الله ضرغامی در مراسم قرعه‌كشی جدول پخش برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی، اعلام كرد كه مناظره‌های انتخاباتی امسال به صورت دسته‌جمعی برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، رییس سازمان صداوسیما در جمع نمایندگان نامزدهای انتخابات و خبرنگاران با اعلام تغییر فرم و کیفیت مناظره‌های تلویزیونی مربوط به انتخابات، خاطرنشان کرد: امسال سه مناظره داریم که به صورت موضوعی و تخصصی در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست برگزار می‌شوند.

او اعلام کرد: در این مناظره‌ها هر هشت نامزد محترم حضور دارند و هر کدام فرصت خواهند داشت برنامه‌های خود را در این سه حوزه اعلام کنند.

ضرغامی سپس به فراخوان سازمان صداوسیما برای طرح پرسش از نامزدهای انتخابات اشاره کرد و گفت: بر اساس فراخوانی که داده‌ایم، سوالات متعددی از نامزدهای انتخاباتی به دست ما رسیده است که در این مناظره‌ها با آنان در میان گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در این مناظره‌های دسته‌جمعی نامزدها ضمن اینکه در دوره کوتاه برنامه‌های خود را می‌گویند به سوالات مربوطه نیز پاسخ می‌دهند.

رییس سازمان صداوسیما سپس اکید کرد: در انتخابات امسال مناظره‌های تلویزیونی به صورت جمعی شکل می‌گیرد و نامزدها ضمن اعلام برنامه‌های خود، اِشکال برنامه‌های نامزدهای دیگر را نیز مطرح می‌کنند تا مردم بتوانند بهترین روش را برای انتخاب نامزد خود انتخاب کنند.

۱۳۹۲/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...