نسخه چاپی

عربستان، سعد حریری را تهدید به مرگ كرد

"بندر بن سلطان بن عبد العزیز آل سعود" رئیس شورای عالی امنیت ملی عربستان سعودی، "سعدالدین الحریری" نخست‌وزیر سابق لبنان را تهدید كرد كه دست داشتن وی در ترور پدرش "رفیق الحریری" را برملا كرده و او را خواهد كشت.

به گزارش نما به نقل از گروه بين الملل مشرق،‌ منابع آگاه اعلام کردند که شاهزاده "بندر بن سلطان" که پسر "سلطان بن عبد العزيز" ولي‌عهد سعودي که پارسال بر اثر سرطان و کهولت سن مُرد، "سعد الحريري" نخست‌وزير سابق لبنان و نماينده سابق پارلمان اين کشور را تهديد کرده است که دست داشتن وي در ترور پدرش "رفيق الحريري" را برملا کند.


اين منابع تأکيد کردند‌ دليل اين تهديدات بندر بن سلطان، عدم موفقيت توطئه‌هاي اين شاهزاده سعودي در سوريه و متهم کردن حريري به عدم پرداخت بودجه داده شده به مخالفان سوري به عنوان رشوه از سوي حريري است.


اين منابع آگاه فاش کردند که دو مجري شبکه‌هاي " بي بي سي" و"الجزيرة" مبالغ بسيار کلاني از بندر بن سلطان دريافت کرده‌اند تا زمينه‌هاي تشديد و افزايش حملات تبليغاتي و رسانه‌هاي خود عليه سوريه را افزايش دهند.


آنها تأکيد مي‌کنند: پس از اينکه واقعيت امر حريري بر بندر بن سلطان برملا شد و اين شاهزاده سعودي دريافت که اموال داده شده به حريري که قرار بود، به دست مخالفان سوري برسد تا مأموريت خود عليه نظام سوريه را به اجرا بگذارد، ارسال مابقي اموال مورد توافق به الحريري را متوقف کرده است.


همان گونه که برخي منابع نيز برملا کردند،‌ بندر بن سلطان برخي از مجريان شبکه‌هاي " بي بي سي" و"الجزيرة" را به مرگ يا آسيب رساندن به افراد خانواده‌هاي شان در صورت عدم اجراي اوامر اين شاهزاده سعودي و موارد مورد توافق با آنها تهديد کرده است.
همچنين اين منابع از طرح‌ها و برنامه‌هايي پرده برمي‌دارند که بندر بن سلطان با برخي طرف‌هاي اسرائيلي درباره اجراي آنها در سوريه به توافق رسيده‌اند و مهم‌تر از همه اينکه اين منابع تأکيد مي‌کنند که پس از شکست توطئه‌هاي بندر در سوريه، وي حريري را متهم کرده است که اگر طرح‌هاي مورد توافق در سوريه را به اجرا نگذارد،‌ علاوه بر فاش کردن دست داشتن وي در ترور پدرش، همکاري و ارتباط نزديک وي با رژيم صهيونيستي را برملا خواهد کرد و به اين ترتيب تمام اموال و دارايي‌هاي وي را مصادره مي کند و فراتر از آن، وي را خواهد کشت تا هرآنچه درباره بندر مي‌داند را به گور ببرد.


۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...