نسخه چاپی

رئيس ستاد انتخاباتي قاليباف در يزد خبر داد

قالیباف فردا به یزد سفر می‌كند

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف، كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از سفر وی به استان یزد خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، غلامعلی مدیح اظهار داشت: محمدباقر قالیباف فردا به دنبال سفرهای انتخاباتی خود به استان یزد سفر می‌کند و در جمع دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم حضور می‌یابد.

وی افزود: قالیباف در سفر خود به استان یزد دیداری با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد خواهد داشت.

مدیح خاطرنشان کرد: قالیباف در ادامه سفر خود به استان یزد در مسجد روضه محمدیه حضور می‌یابد و پس از ادای احترام به چهارمین شهید محراب، آیت‌الله صدوقی، دیداری با اقشار مختلف مردم استان یزد خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در استان یزد از مردم متدین دارالعباده یزد خواست تا به دور از احساسات و گرایش‌های سیاسی و با بررسی دقیق نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، دست به انتخاب بزنند.

وی با بیان اینکه مردم یزد همواره از آزمون‌های دشوار نظام سربلند بیرون آمده‌اند، اظهار امیدواری کرد: مردم در انتخابات 24 خرداد نیز با درایت و شجاعت، حماسه‌ای سیاسی بیافرینند.

وی بر حضور همراه با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رای در روز انتخابات ریاست جمهوری تاکید و خاطرنشان کرد: مردم فهیم ایران اسلامی باید با بررسی دقیق شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گزینه اصلح را شناسایی و گزینش کنند.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...