نسخه چاپی

سردار سلامي در گردهمايي گردان‌هاي بسيجيان تهران:

هزاران موشك آماده شلیك به دشمنان

جانشین فرمانده كل سپاه گفت: اگر روزی یك ژ3 و یا كلاشینكف سلاح نیروهای ما بود، امروز هزاران موشك آماده شلیك به هر هدف دلخواهی به حوزه منافع دشمنان در این منطقه است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار "حسین سلامی"، صبح امروز در گردهمایی بسیجیان نواحی سپاه محمد رسول‌الله(ص) که در ستاد سپاه تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) اظهار داشت: ما می‌توانیم درس‌های فراوانی از سخنان این مرد بزرگ در مقاطع مختلف برای یافتن راه روشن و حرکت صحیح خود بگیریم و خطاب ایشان به نظامیان، این بود که "جمجمه‌های خود را به خدا بسپارید" و ما باید در جنگ‌ها اینگونه حاضر شویم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مردان بزرگ در امتحان‌های بزرگ شناخته می‌شوند و شهیدانی همچون "محمد جهان‌آرا" و دیگر شهدای دفاع از خرمشهر در عملیات‌های آزادسازی این شهر در این امتحان بزرگ شناخته شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ملت ما توانسته در صحنه‌های گوناگون و گردنه‌های خطرناک جنگ مسلحانه، القائات و شبهات فرهنگی از سوی کفار، نفوذ بیگانگان در صحنه‌های سیاسی و... سربلند و پیروز باشند.

سردار سلامی ادامه داد: ملتی که توانسته است اینگونه به پیش برود امروز هم از گردنه‌های سخت تحریم اقتصادی عبور خواهد کرد و طعم شیرین این تحمل‌ها برای ملت قوی ایران، همسان حماسه اقتصادی است.

وی با اشاره به اوضاع پیش آمده در جهان اسلام و اتفاقات منطقه گفت: ما در مسیر مبارزه با استکبار راهی طولانی را طی کردیم و زمانی که به ظاهر، مستکبران در اوج قدرت بودند بر استکبار جهانی غلبه یافتیم و امروز توازن قوا معکوس شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما امروز در اوج قدرت هستیم و منحنی قدرت دشمن رو به زوال و نابودی است، این یک واقعیت به دور از احساس و نمایان و مشهود است.

سردار سلامی با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح و خودکفا شدن کشور در عرصه‌های مختلف گفت: اگر روزی دشمنان تجهیزات معمولی خود را متکبرانه به ما می‌دادند امروز به برکت انقلاب، ما در صنعت خودکفایی و دیگر صنعت‌های تولیدی در اوج خوداتکایی هستیم.

وی ادامه داد: اگر روزی یک ژ3 و یا کلاشینکف سلاح نیروهای ما بود، اما امروز هزاران موشک آماده شلیک به هر هدف دلخواهی به حوزه منافع دشمنان در این منطقه است.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات و خلق حماسه سیاسی تأکید کرد: امروز در کلان‌شهری مثل تهران که نقطه تحولات منطقه و مرکز مقاومت اسلامی علیه استکبار و انتشار امواج بیداری اسلامی است باید همانند عملیات بیت‌المقدس، فتحی دیگر را برای ناامید کردن دشمن و امیدآفرینی در دل ملت با خلق حماسه‌ای بزرگ به وجود آورد.

سردار سلامی خطاب به نیروهای بسیجی حاضر در میدان صبحگاه گفت: شما می‌توانید با کلام بصیر خود در دل‌ها و قلب‌های مؤمنان نفوذ کرده و آن‌ها را برای انتخاب رئیس‌جمهوری انقلابی، مطیع امر ولایت، با تفکری در چهارچوب تفکرات ولی امر مسلمین، دلسوز محرومین و مستضعفین، کارآمد، مقاوم و شجاع آماده و آگاه کنید.

وی در پایان این گردهمایی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حاضر، با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آورد.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...