نسخه چاپی

توصیه به بسیج: با نفوذ بر قلب مومنین آنها را برای انتخاب رییس جمهور آماده كنید

جانشین فرمانده كل سپاه گفت به بسیجیان توصیه كرد كه با نفوذ بر قلب مومنین آنها را برای انتخاب رییس جمهور آماده كنید.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش بسیجیان تهران که صبح امروز (شنبه)در پادگان حضرت ولیعصر سپاه برگزار شد، خاطر نشان کرد: تاریخ ما و تاریخ کشورمان بیش از تاریخ هر کشور دیگری در طول این 35 سال تاریخی فشرده، سرشار از آفرینش مردانی است که در راه مولا علی(ع) گام نهادند و من خدا را شاکرم که امروز به من عنایت فرمود تا در جمع پاسداران فداکار و محبان امیر مومنان باشم.

وی با بیان این‌که سوم خرداد یک روز الهی است، ادامه داد: سوم خرداد یک یوم‌الله درتاریخ مقاومت و مبارزه ملت مسلمان ایران در مقابل هجوم سراسری و جهانی نظام سلطه است، سوم خرداد نماد درخشش روح ایمان در پیکره یک ملت در اوج نابرابری قدرت در فضای جنگ بود و این روز یک حجت بلیغ بر نصرت امداد الهی برای ملت ایران بود. تاریخ پرافتخار نظام ایران با هدایت‌های امام راحل و رهبر عظیم‌الشان و حکیم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مملو از چنین پیروزی‌های شگفت‌انگیزی است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از گردنه‌های سختی عبور کرده‌ایم و در حالی که دشمن در اوج قدرت بود و انقلاب اسلامی ایران نیز تازه متولد شده بود ملت ایران توانستند در آوردگاه دفاع مقدس یکی از بزرگترین جنگ‌های مدرن تاریخ بشر را در اوج نابرابری مدیریت و آن را با پیروزی به سرانجام برساند.

سلامی نتایج دوران دفاع مقدس را یک شکست بزرگ برای همه جبهه استکبار که در مقابل ایران صف‌آرایی کرده‌ بودند،برشمرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که پیروزی‌های این ملت در عرصه‌های فرهنگی ممتاز و بی‌نظیر بوده است، افزود: این ملت توانستند بر هجوم سراسری همه رسانه‌ها و تفکرات سیاسی و همه شبهات سیاسی و جبهه‌بندی‌های استکبار و عوامل داخلی آن غلبه آشکار داشته باشند و صحنه سیاسی کشور را از نفوذ بیگانگانان در مفهومی مقتدارانه نجات دهند، این ملت توانست از گردنه‌های سخت تحریم‌های اقتصادی جهانی دشمن این چنین سرافرازانه، نجیب، آگاه، مطمئن و با صلابت پیش برود.

وی گفت: طعم شیرین تحمل مشکلات برای غلبه بر کفار برای ملت ایران همسان آفرینش یک حماسه اقتصادی است و این یعنی تجلی روح یک ملت در وجود یک رهبر که این چنین در مقابل محاصره‌، تحریم و تهاجم یک کشور را اداره می‌کنند و اراده سیاسی یک ملت را بر دشمنان خود غلبه می‌دهد.

سلامی با تاکید بر این‌که امروز توازن قوا معکوس شده است اظهار کرد: امروز ما در اوج قدرت قرار داریم و منحنی قدرت دشمن و آفتاب قدرت او در حال غروب کردن است، دشمنانی که روزگاری در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و قدرت نظامی در همه جهان برتر بودند، امروز با مشکلات سنگین اقتصادی، کاهش نفوذ سیاسی مواجه‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: اگر روزگاری بزرگترین سلاح ما پاسداران و بسیجیان، یک اسلحه ژ 3 و یا یک کلاشینکف بود امروز هزاران موشک آماده شلیک هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز خودکفایی در تولید مفهومی به شخصیت ایران و وسیله آن در جهان توصیف و شناخته می‌شود اگر نیروگاه‌ها،‌پالایشگاه‌ها و ماهواره‌ها را روزگاری دشمنانان می‌ساختند و ما مصرف‌کننده بودیم امروز همه اینها برای ملت ایران دست یافتنی شده است امروز ما به هیچ قدرتی وابسته و متکی نیستیم.

سلامی در ادامه با بیان این‌که انتخابات همانند یک عملیات بزرگ بیت‌المقدس است گفت: این انتخابات همچون یک عملیات برای ناامید کردن دشمن امیدوار کردن ملت ایران است.

وی خطاب به بسیجیان حاضر گفت: شما در تهران یک جهان شهر است و مرکز مقاومت اسلامی علیه استکبار است حضور دارید تهرانی که چندین بار پشت دشمن را به خاک ساییده است تهرانی با 9 دی بی‌نظیر و 22 بهمن‌های دل‌انگیزش.شما در تهران مسوولیت بزرگی برعهده دارید شما باید با نفوذ بر قلب مومنین آنها را برای انتخاب یک رییس جمهور آماده کنید.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: شما با نفوذ بر قلب مومنین باید آنها را برای انتخاب یک رییس جمهور انقلابی، جهادگر، کارآمد، دلسوز برای محرومین و مستضعفین و مطیع امر ولی فقیه با تفکراتی در چارچوب ایشان آماده کنید تا بتوانیم این مسیر نورانی و روشن را به سمت افق‌ها بلند طی کنیم.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...